ponniilove

Alla inlägg den 11 november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 22:50

Med detta inlägget så säger jag godnatt!
Skyar med oliven och majsen!
Borde väl sova nu men, who cares?
Men nu la oliven på :((
Jaja natti!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 19:30

bort kastad dag idag kändes det som.. jag har ståt i köket och bakat i ksk 4 timmar sedan har jag flyttat ut lite grejer från mit rum ut för jag ska måla om! :D Men denna dag har varit stel orkar seriöst inte åka till skolan i morgon! SAknar lov! Jaja, bara att bita ihop! //Maja  


ps, har en liten hemlighet!.. men den får ni veta på tisdag kväll i ett video inlägg! OMG!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 15:17

Är på väg hem från Mariestad nu och har spelat 4 matcher. Två vinster 1 lika och en förlust.
Den som vi spelade lika i sög vi!!
Men sen mot Skövde spelade vi as bra och jämnt med dom.
Blev några skador också.
Ska försöka somna i bilen nu men min rygg dödar!!
Hörs när jag kommer hem /Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 10:36

Idag är det fars dag!! Jag har inget att ge min pappa som han förtjänar.. jag hittar liksom aldrig något som passar han, men jag ska göra lite bak verk i köket! vet inte en men tror Majas cocs kaka, en tårta och cupcakes, som ni hör så tror jag inte att han blir så besviken! :D Ska sätta igång u när han är och åker skriskor! //Maja

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards