ponniilove

Alla inlägg den 19 november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 november 2012 22:30

JAG HAR EN NY MEDRYTTAR HÄST!

Nu öppnar jag min famn för söstaste hästen Smegol! 

Och ägaren till denna underbara häst är Maria!  

Så här ser den underbara hästen ut! Han är renadrömen i både dresyr och hoppning!.....  

Detta är då en "liten häst" på ca 156 cm i manken! Har gått mest dresyr pga ryttarens intresse, men det var en tjej som heter Matilda som fick ut honom på en tävling på 1 meter, med godmarginal! Han gillar då mest att hoppa och är en väldigt vacker indean häst i mina ögon! 

 

Har redan provridit 2 gånger, red dressyr en gång det var då jag red första gången! Det gick super fick han att böja lite på nacken! Andra gången hoppa jag! Inga höjder då det ar första gången! Ojäklar vad het an blir på hinder! Han har goda chanser att komma högt upp!

 

Han är då 8 år! Och okänd stam, men vi säger en svensk ridponny! 

 

Nu kommer jag ed en sakt till! Det bästa är att Taiger och Funny står i samma stall! så vi kommer att kunna vara där samtidigt trima/rida ut tsm! Mitt LIV är så fucking porfect just nu!!! Tack till Maria som åter mig rida dena bästa och snyggaste häst! :D //Maja            

 

ps lurar Sofie! :D

 

 

 

<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 november 2012 22:19

Godnatt bloggen!
Hoppbilder kommer i morgon och om en stund kommer det ett inlägg från Maja som hon sitter och skriver på nu.
Jag skypar med henne nu.
Är väldigt glad för Majas skull!!
Även för min skulle för vi kommer ha så jävla kul!
Jaja hästar är bäst no fucking protest, glöm inte det!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 november 2012 13:27

Maja sitter och skickar konstiga sms och så. Vi har rast och en lektion till.
Har handbolls träning sen men jag är väldigt förkyld så jag står över.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 november 2012 10:15



                           

Många bilder i ett inlägg men ni får stå ut! 

Kommer hoppbilder också!

Ph: Maria Persson

/sofie 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 november 2012 08:24

JAG Längtar så häääääääääääääääääär mycket til eftermiddag..! Ni ska få de den i kväll! :D

Dagen otfit är

orange stickad tröja från Lindex!

Bega byckor från gina!

Vita strumpor från någon sport affär! :D 

//Maja

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards