ponniilove

Alla inlägg den 10 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 21:55

Tjöö bräää! (normalt, vet) 

Har bakat massa med mamii nu! Lussebullar och massa typ bananmuffins :D 

gotti gott gott! Vi har lyssnat på julmusik också... min hjärna är död nu... hhaha 



Hejja Barcelona!!!!<3


kraaam/ trött cheey   :*

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 20:39

Tjoho alla läsare idag så har jag varit på lucia tränig för imorgon jäller det !

det gick ganska bra ! jag ska vara tomte med Sofie min lilla syra Ida ska vara pepparkaka & Linus ska vara tomte med :)

VAR?: BRÄTTE RIDSKOLA

NÄR?: KL 16:00

Många får komma :) !! 

Jaja nu sitter jag ocg bloggar och med syskonen, vi ska se matchen som spelas i kväll kl 22:00 madrid-barca ! vem hejar du på? jag & Ida hejar på barca, Linus & Frida hejar på madrid så det blir spänade!!!


hahah vill bara att ni trycker på denna länk han är så rolig & skön hahah ! <3 

http://www.youtube.com/watch?v=SSWcPkobFnk Kram Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 19:30

Tja! Kom nyss ut från duschen. Red i ridhuset idag, pga det dååliga väder...

Hoppade lite med Taiger idag! Han var väl normalt pigg :) 

Hoppade en liten stuts/ stutts (stav?) och lite annat :) Också busade jag lite med Tyra och Molly i stallet :)

Söööta barn!

På lucia träningen gick det väl bra! Är lite taggad för imorgon, det ska bli kul :D

vill bara att tiden ska stanna så att vi kan vara tillsammans för alltid :*  

Kram sofie<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 11:59

Tänkte fortsätta med de här sakerna nu då! 

Asså det är ganska många saker men jag är beroende av facebook och bloggen såklart :D 

Ett tag var det tråkigt att blogga men jag saknade det när vi inte hade någon blogg. 

+ att jag är beroende av mina goa kompisar!! <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 11:41

Nu sitter jag i min goa säng och lyssnar på Zlatans bok (ljud bok) :D

Den är braa! :) Idag så är det lucia träning på brätte inför julshowen imorgon :) 

Efter det så åker jag till lilla Taiger :* I tisdags så longerade jag honom i ridhuset. Han var duktig! 

När vi hade gjort det så släppte vi lös honom i ridhuset och busade lite :D 

Haha jag sprang och höll honom i tränset så styrde jag honom mot ett mini hinder och han ba JA!  

Sen fick han lite damp också, sötnoosen :*

 Dom som svarade på den där "bildfrågan"  var denna söta tjej och denna! <3

 

bjjuder! <3

kram sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 10:42

god morgon! nu ska jag till arenan och åka skriskor sen så ska jag till brätte och öva på julshowen :) med Sofie.

I morgon är det julsowen var? brätte ridskola när ? kl 16:00 10 kr för barnen (under 15 år) och 40 för familj tror jag :) jaja nu ska  jag åka skriskor till typ halv 2 och när jag kommer hem så tror jag att jag ska ringa sofie och så kommer hon hit till mig så får vi skjus upp. Det blåser som ..... håller ni med ?


morgon tröt bild ! haha kram Maja :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 00:30

VECKANS HISS ÄR.... 

... att på söndag så är det julshow på brätte! As kul :D Massa olika "lekar" :)

+ att jag HISSAR skype! För just nu sitter jag och skypar med mina goa vänner, Julia, Maja och Jennie


VECKANS DISS ÄR.... 

... att Nicholai och Jacob från PA har lagt ner sin blogg -.- men  nu är jag lite efter men skitsamma :D

Men jag har hört att Jacob ska börja blogga själv ist :) 


Ja.. detta var inte jätte bra saker men aja är trööött ! ! ! !  


Kram sofie ! Nu ska jag soova! snart..


älska tröjan :*

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards