ponniilove

Alla inlägg den 29 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 19:42

Briiist på rubriker -.-  Ajah, sitter med Maja i hennes säng. Sanbba svängar här! Nyss så satt vi och skypade och nu är jag här :) 

något senare 

Julia är här nu, vi funderar på att ta en promenad och ta kort. Har nu laddat över lite bilder... som kommer senare för det går inte nu! -.-


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 17:50

Hejsan, kameran är toppen! I LOVE IT <3 Har tagit ett par kort nu hehe ;)

Kollade på harry potter 7 del 2 förut med broor, grymt bra filmer asså. Och sjukt bra gjorda!

För er som inte har sett den (tror de flästa har sett den men ah) rekomenderas den starkt!

Juste jag skypar med bästa Maja och Julia.         Imorgon så ska jag rida ut på lille Taiger, så man får hoppas på bättre väder... Inte jätte nysigt att rida ut i världens blåst. Tar nog med kameran så då får ni lite häst bilder! 

Nu ska jag vara social på skype igen! Bye

   

"Lite" failade photo booth bilder bjuder jag på

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 15:32

Idag så vakna jag av att mamma skriker kl 10 "VI SAK HA GÄSTER HÄR OM EN HALV TIMMA" 

Då fick jag sprat i bene och skynda mig att ta på mig kläder osv. Sen var dom här vi åt lite ficka och så. 

Sen så städade vi inför nyår, då Ottosson och Ovalandre ska vara här :) det gick trökt att städa men sen så var man klar. :) Nu vet jag inte vad jag ska gör :/ Men vill också säga grattis till sofie för hennes nya kamra :) imorgon blir det tidigt upp ur sängen för då ska jag titta på P12 Vargön & Vänersborg IF! Hejar på er båda :) Lycka till :) Kram Maja <33   


(Bjuder på bild!!)

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 13:08

Tjaloj! 

Ligger i min säng och vänar på att kameran ska ladda klart!! Äntligen så har jag den i mitt knä! :*

Det blev en canon EOS 1100 d. Kommer bli mycket mer bilder på bloggen nu, dessutom myycket bättre! 

Idag så har jag varit på handbollsträning i 2 timmar, seegt! När pappa kom och hämta mig efter så sa han att vi nog inte skulle hinna kolla på kamera idag, jag blev lite arg för vi hade ju skutit upp det i flera dagar. 

När vi kommer hem så säger pappa att jag ska hjälpa till att bära, när jag kollar i påsen sån ser jag en kartong med en kamera på! ÄLSKAR DIG PAPPA! + alla andra som har gett mig pengar ;)

kommer bilder i kväll eller i morgon ;)


Glada kramisar/ sofiie! 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 09:44

Idag ska jag städa och så kommer mammas kompisar hit. sen hoppas jag att jag kan va med en kompis :)

Längtar tillbaka till sommaren och ridlägret!  Kram   



    

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards