ponniilove

Alla inlägg den 17 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 december 2011 23:21

Hej som jag skrev nyss så var ju Ottosson här! Emma kom tillslut och då åt hon taco som vi redan hade gjort, Sen när hon var färdig så spela vi Rugby - Handboll en blandnig :) hahah skit kul för vi möte mina två minsta syskon! <3 sen gick vi upp och spela tv superstars asa kul för jag vann typ hela tiden över Emma ^-^ hahaha <3 Sen åt vi kladd kaka som jag hade gjort mums ! Vi fick någon ask med Choklad godis i av Ottosson när dom kom så då åt vi dom med gud var goda dom var! Men oturen var att dom var tvungna att åka hem tidigt bara för att hennes föräldrar ska jobba imorgon :/ Men nyår så kommer dom vara här tills typ 03:00 - 04:00 ^-^ Nu ska jag nog lägga mig :) jätte bra dag idag :) ganska tröt med & ska göra läxor i morgon xd Kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 december 2011 22:18

Halloj! Cupen idag gick bra, vi spelade grymt men lite sslarv...

Iaf har ingen blogg lust nu för jag är så sjuuukt trött! Och det känns som om jag börjar bli sjuk + att jag har ont i huvudet. 

Tur att det är söndag imorgon! Och då blir det stallet och ska julpynta lite mer där. 

Och hemma...      Bloggar mer i morgon :)


ingen bild sorrY jag orkar inte nu...!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 december 2011 19:48

Tjoho nu har vi ätit taco med Ottosson men saknar emma som är på handbolls cup men hon kommer nog snart :) <3  

Kram Maja <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 december 2011 17:14

Nu har jag försökt göra mig fin inför en midag med Ottosson familj :) ska bli kul...

... Emma kommer lite senare tror jag och hoppas ska bli en sjukt rolig kväll så jag kommer nog inte hinna blogga mer idag :/ Här komer en bild på mig före & Efter <3 vad blev snyggast ? :) Kram Maja.  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards