ponniilove

Alla inlägg den 15 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 december 2011 20:59

Idag har jag varit på handbollsträning. Det var väl kul? :)

På lördag så ska vi spela en cup! - New Body cup. Taggar sönder, men "skiit" kul att vi ska samlas kl 07.20 och åka buss i 2 timmar till Karlstad :) Håll tummarna för oss på lördag! (det kan vi behöva)


I skolan idag var det chill. Vi kollade på film, hade tjejsnack, lite iup och spanska (<3)

Filmen vi såg på hette Christmas carol. Den var väl bra! :)


- Nu sitter jag och käkar taco chips, dricker mjölk och kollar på tv :)


 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 december 2011 20:39



   

suddig .. men men..

  

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       


sist mem inte minst 2 st FAILBILDER!

   

hmm jag försöker ta av mig jackan... ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 december 2011 19:11

tjenare alla läsare!

har nyss komit utt från duchen, från julbaket"!

vi bakade lussekater knäk och lakris knäk ! peppar kakor ska vi baka på lördag :) har lite bilder på dom här nere :) 

jag baka en speciell lussebulle den heter bob :) hahah jätte gullig tyckte jag den blev ;) jag gjorde den vanliga knäken äfter Sofies resept jag fick i går på skype :) jätte goda blev dom :) kram Maja :)  

Här är lusse degen när den har jäst XD hahah lite liten skål hahahha




 

Här är dom färdiga XD


 

Min Bob närmast och fridas (syster) Bert :D


 

En bild på min Bob XD

 

Knäken vi bakade utan lakris :)


Kram Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 december 2011 15:32

Hoppning/Dressyr
Dressyrmupparna/Teamsltea
Bellman/Stella
Pullargrimma/Vanlig nosgrimma
Bett/Hackamore
Röda tretorn advance/Ljusblå tretorn advance
GPA hjälm/Whitaker hjälm
Kingsland/Schockemöhle
Häst/Ponny
John Whitaker/Kingsland
Sadel/Barbacka (olika)
Pikeur/Kingsland - 
Pigg häst/Mindre framåt häst
Halvblod/Fullblod (spelar ingen roll)
Hv polo/Scapa
Uteritt/Träning
Glass/Tårta
Vit/Blå
Sommar/Vinter 
Jul/Födelsdag
Nellie Berntsson/Dressyrmupparna
Fota/Fotad 

Kompisar/Bloggen
Munsboro Destiny/Bilbo
Jacob Ling Vannerus/Nicholai Von Bensen Hollesen
Kaffe/Varm choklad
Plattång/Locktång (venne)
TV/Data (olika)
Skvallerblogg/”Vanlig blogg”
Puss/Kram
Hästblogg/Modeblogg
Bloggar/Facebook
Ponnybrudarnas blogg/Johanna Grants blogg
Sara Carlssons blogg/Nellie Berntssons blogg
Tretorn advance/Tretorn falsterbo
Winnetoo/Brave Heart (vet inte) 
Te/Kaffe
Jul/Nyår
Schabrak/Vojlock


Kram sofieeeee<3



Bloggar mer ikväll! ni får underhålla er med detta!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards