ponniilove

Alla inlägg den 16 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2011 23:09

Nu är jag lagom tröt efter dena dag med prov, sofies hus, stallet & hem så ska snart gå och lägga mig <3

Nyss titta jag på film med Ida den hete typ "De 3 musketörerna" eller nåt sånt fast i barbie version :) den var väl väldigt rolig då haahha :p godnatt <3 kram Maja

lagom tröt bild aså <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2011 21:20

Tja, idag så hade vi svenska prov i skolan... Det gick nog ganska bra trorja!  

Iaf efter skolan så kom Jennie till skolan och Maja, Julia och Jennie följde med hem till mig och vi hade kul!!

"Lite" flumm!!! :o <3  Men sen kom Anna hem och jag hade lovat att städa och vara klar vid halv 5... 

Så hon fick ett litet utbrott på mig och då drog dom andra ut till brätte för att stå i caféterian. 

Jag drog en 30 min senare ut till Taiger, världens lerponny idag ;) 

Hade honom lös i ridhuset och körde lite följa Sofie och busade lite :) Sjukt gullig! <3

Min lilla gullis! :*  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2011 20:28

Idag har jag inte hunit blogga så mycket, för att som ni ser på rubriken har jag haft fult upp :)

efter skolan så gick jag hem till Sofie med bästa tjejorna Jennie & Julia med :) vi hade skit kul vi gjorde många danser & filmer och mm. asa mysigt tills Sofies Anna kom och blev arg för Sofie skulle ha städat, så då stack jag, Julia och Jennie till stallet istället och stog och hölluppe cafeterian :) kul, Josefin red på nicko.  Sen när vi stog där så kom Minonna och då stog vi alla 4:a jätte kul, men vi blev väldigt tröta så då spela vi ett spel jätte kul. Sen när vi var färdiga så stängde vi cafeterian. Och åkte med Minonnas mamma hem jätte snällt av henne ;) Jag jennie och julia blev avsläppda vi henne så vi behövde bara gå typ 100 Meter. sen så prata vi lite om en grej jag inte ska avslöja :) men ni kommer se då :) sen kom Julias mamma och hämta jennie och julia så då satte jag mig ner och blogga och käkar pizza :) Tack för dagen tjejer  

Jennie



 

Julia

 

Sofie



& Minonna men hade ingen bild på dig :/


Kram Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2011 19:52

 Ska bada sen bloggar jag! Hörs sen <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards