ponniilove

Alla inlägg den 14 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 december 2011 22:39

1. På vilken klubb började du rida?: Vänersborgsryttarförening

2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Ridlärarna & Hästarna som jag ridit, klara (?) typ många!

3. Vilken häst har lärt dig mest?: Taiger!<3

4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Har inte tävlat högre än klubbtävlingar men ska starta i några lokala med Taiger till våren!

5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Taiger! Torsten och Fille tror ja :)


Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Venne?

2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?:har inte tävlat dressyr

3. Vad är det svåraste program du ridit?: -

4. Vad tävlar du för klasser?: -

5. Vad har du tagit för placeringar i år?: -


Hoppning:

1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med - 85 Taiger

2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med:Taiger på 70

3. Vad tävlar du för klasser?: 60-70

4. Vad har du tagit för placeringar i år?: 3:a i själva klassen på km men de som kom före mig tävlade inte för brätte och kunde inte bli klubbmästare! :D 

5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Vänersborgsryttarförening (än så läng)!


Häst:

1. Vem är den hetaste hästen du ridit?:  Vet inte riktigt..

2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Taiger!

3. Vem är den minsta hästen du ridit?:  Tanja <3

4. Vem är den största hästen du ridit?:Lita, vet inte hur hög

5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: taiger <3

6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?:

7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: ponny) Lille Torsten<3

8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Torsten km 2010 kom 2:a <3

9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?:  Taiger <3 , 3/1 i km :)<3

10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: -


Antingen eller:

Häst - Ponny

Dressyr - Hoppning

Utomhustävling - Inomhustävling

Satsa för seger - Fisrida

Vitt schabrak - Personlig färg

Ridstövlar - Chaps

Spilta - Box!

spån - Halm

Kompisar i hagen - Ensam

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 december 2011 21:57

Tjo! 

Idag efter skolan så åkte jag och Maja hem till mig och käkade. Sen åkte hon med mig ut till Taiger<3

Jag red barbacka idag. Det kommer bilder imorgon eller på fredag!  Iaf när jag hade ridit så åkte vi till brätte där Maja red markarbete på Nike som ni säker läste. Sjukt go häst asså! 

kl 18.10 så var det dags för Majas lilla syster Ida att rida. Hon hade Tintin. Supeer duktiga !<3

Kommer klipp på det också. 


Sen var det ju bandy då! Ja har inte så mkt mer att skriva om det mer än vad Maja skrev förut. 

På fredag så har jag planerat att jag ska ha lite lydnads träning från marken med Taiger! (frihets dressyr.) 


Nu skypar jag med Maja herrå :*


all I whant for christmast is YOU! <3


Kram :D 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 december 2011 21:34

hej idag har jag ju som sagt ridit på Nike min söta fina bäbisss!! hon är så mjuk och god.

vi hade markarbete idag (kommer upp bilder senare sofie har dom) så därför har vi hoppnig nästa vecka, men jag kan inte vara med!!! :(((( har skol avslutnig :((( jag blev jätte arg men Johanna sa att det fanns säkert någon plats i en annan hopp grupp :) har nyss varit på bandy match :) där träffa jag såklart Sofie, jacob, viktor och nickolai :) asa kul :) vi typ snaka hela matchen tills de pep och IFK hade förlorat med 4-6 eller nåt sånt :(((( jajaj asa bra dag i vart fall. Nu sitter jag och bloggar och äter Jorgubar, choklad kakor & choklad bollar och dricker Coca Cola jätte gött, God natt! kram Maja. (som sagt kommer upp bilder från sofie så hål utsik)   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 december 2011 07:56

De är skönt att de är snart lov om prick en vecka ! :)   Och snart ska jag till stallet :)<3   kram Maja<3  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards