ponniilove

Alla inlägg den 9 december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 december 2011 22:05

 

Köpte tomteluva :D

 

Jag köpte denna tröjan :) De 2 första som komenterar vad det står får en länkning! Bara för att det är jul snart ;)

 

Vantar till bror! Finare irl 

 

Paket till Anna och Pappa :D

 

Fina skor.. xd

 

Charmigt, Charmigt! Bjuder Bjuder! :D

 

Ni såg denna förut men men :D


Kram sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 december 2011 21:31

Tja, Tja :*

Idag så har vi varit på överby. Jag och Maja. Julia skulle också ha följt med men hon kunde inte ta sig därifrån isf.. :( 

Men jag och Maja hade kuuul! Jag köpte 2 julkappar och lite grejer till mig :D Kommer bilder senare....

Vi var inne i en affär och så ska jag leta eftre mina pengar, men jag hittar dom inte! Så vi springer allt vad vi har in till ICA Maxi (där vi hade varit senast) och så letade vi där. Men där finns dom inte... då kollar jag en gång till i fickorna och såklart så ligger penarna där! :D Maja blev lite förbannad på mig xd  

Coola brudar :*  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 december 2011 21:28

Halloj! Har bytt till lite jul/vinter design nu :)

Men vi undrar vad ni tycker om den? Är det något vi kan ändra? 

Tipsa gärna! Vi tål kritik :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 december 2011 21:24

nu är vi tillbacka efter som någon J*ävel hacka den, ni kan läsa i inläget Sofie skrev här under.



Jag och Sofie har varit på överby och handlat julklappar skit kul måste göra om har tuvär inga bilder men vi får hoppas att Sofie kan lägga upp sina bilder vi tog med hennes mobil :) <3  vem ska vinna Idol då ? tittar på det nu :) jag tycker Amanda :) hej då, kram Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 december 2011 20:49

Hej! 

Nu har vi startat ny blogg eftersom att det var någon annan jävel som hade hackat den andra och tagit bort den! :o

Fy fan vilket liv man har när man går in och hackar en liten blogg! :o SÅ irriterande att folk inte kan skilnaden mellan mitt och ditt! SÅ LÅGT! 

Men nu är vi back on track! Så nu blir det förhoppningsvis uppdatering på hög nivå :D

Vi hoppas att ni som följde våran blogg förut kommer göra det nu med! :) 


:* & kram <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards