ponniilove

Alla inlägg under februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 februari 2013 13:47

Vi är länkade a PONNYSANNINGEN! 

Jag såg att Alvas Ponny var till salu då jag hjälpte en kompis som letar häst, då hitta jag henne!

Så skicka jag ett mail till Ponnysanningen, typ 1 timme senare så gick jag in igen och så att det stod om hästen.. Sedan stog det Tack för tipset Maja! Jag tryckte och kom till min egna blogg! FAN VA GLAD JAG BLEV!!! :D //Maja        

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 februari 2013 12:14

En dag kvar sedan är det fredag! 

Veckorna går sjukt fort nu, det är ioförsig bra men hoppas att det går långsamt när det är sommarlov. 

Idag är det handbolls träning, match på lördag.. ska åka till skövde spela en match sedan åka hem! 

Sedan pratade vi om att sova över i stallet på lör-sön.  

Imorgon så ska jag rida i ridhuuset. 

Har Hk snart så vi hörs senare idag! 

/sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 februari 2013 11:00

Vill ha från HÖÖKS till Wera! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 februari 2013 08:49

 


Asså jag vet inte, jag letar lite insperation.. Vill veta vad NI tycker, ska jag klippa av det? Ska jag ha lugg? Nu får ni säga hur ni skulle vilja ha gjort med mitt hår! Snälla behöver hjälp, ser så tråkigt ut! Har typ inte förändrats, sen i 3:an.. :) //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2013 22:18

Insparation... 

(Ska klippa mig snart)

//Maja

              

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2013 20:51

Hejsan svejsan! 

Är sjuuuuuukt trött just nu, resten av laget är och kollar på handboll i sävehof men jag typ glömde anmäla mig men därför var det ingen träning idag. 

Olivia och jag red ut idag, börjar galoppera lite hemmåt med Funny mer och mer, går bra faktiskt!  :)

Sedan hoppade vi av bussen och bla bla så mamma hämtade oss när hon skulle handla så satt vi och dampa lite i bilen! hahah! 

Nu ska jag kolla på pretty little liars om den vill ladda någon gång! 

Godnatt!

/Sofie 

geee mig sommar nu för fan

    

sötisen!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2013 19:53

just nu orkar jag inte med alla...


Jag red Amanda idag inför Johanna, hon säger att jag blir bara bättre och bättre på min sitts, då jag lutar mitt överliv väldigt mycket fram! Amanda är en bra häst att lära sig sittsen i trav, i galopp så blir hon stressa, men hon gick RIKTIGT fint! Nöjd tjej! 

ps, Smegol Klipps idag så kommer åka ditt i morgn ch rida och ta kort ;) //Maja  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards