ponniilove

Alla inlägg under februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2013 10:53

Hej! 

Igår hjälpte jag Maja och Olivia till på löshoppning. 

Maja och jag skyndade oss till bussen och hann kolla på IFKs sista match för sesongen :( 

Blev rätt sent igår och egentligen så skulle jag ha behövt plugga men tror So provet gick hyfsat bra ändå. 


Idag så ska jag åka ut till stallet rätt så direkt efter skolan. Tror jag och Olivia ska rida ut! 

Kram Sofie 

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2013 19:30

Äntligen funkar appen!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2013 14:13

Ni ser ju hur duktig jag är på engelska så jag tycker jag kan skipa engelska idag Hahha ;)
Idag vet jag inte vad jag ska göra! Har mååånga alternativ! Ja! har ju 30 min på mig att tänka, så får se!
Hemma så har min lilla sis omvärdsdag så hon bakar för fullt! Mums! Hon sa att hon minst skulle baka 20 st olika sorters kakor! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2013 14:04

Vi typ samman fattar en film, och Ludvig hittar på olika slakta bort förklarningar, för han titta inte på den,,,
Haha, har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra i kväll! Godbye! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2013 14:00

Glöm inte följa oss på instagram! Där får ni se fler bilder som vi inte lägger upp på bloggen! 

@ponniilove 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2013 10:23

Nu var detta lovet slut! På onsdag är det so prov så nu startat skolan igen... 

Dagens plan är att rida, har inte bestämmt mig än men antingen så ska jag ta en härlig uteritt eller så ska jag trimma i ridhuset. Skänkelviknar osv. 

Nej skolan väntar nu så hörs senare! 

/Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 21:30

Pustar ut i sängen efter en go vecka! 

Mindre gött att det är skola imorgon. Men inget man kan göra åt så det är bara att bita i hop! 

Pappa och jag käkade pizza och kollade på Taken 2 förut. Jäklar va dom dödade ;) haha men den var bra! 

Nu ska jag kolla på ponnyakuten på svtplay och sedan soova. 

Godnatt /Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 17:29

Så jävla bra är dom tillsammans! Jag brukar inte gilla meloodifestivalen men just nu älskar jag den! Dom gör ju hela skiten så jävla underbart! :D //Maja                  

Ovido - Quiz & Flashcards