ponniilove

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Ny blogg nu då!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 december 2011 20:49

Hej! 

Nu har vi startat ny blogg eftersom att det var någon annan jävel som hade hackat den andra och tagit bort den! :o

Fy fan vilket liv man har när man går in och hackar en liten blogg! :o SÅ irriterande att folk inte kan skilnaden mellan mitt och ditt! SÅ LÅGT! 

Men nu är vi back on track! Så nu blir det förhoppningsvis uppdatering på hög nivå :D

Vi hoppas att ni som följde våran blogg förut kommer göra det nu med! :) 


:* & kram <3

 
 
Ingen bild

en person!

14 december 2011 22:32

prata med din kompis så vet du varför den är borta, det är ingen som har hackat den. din kompis maja tog bort den själv! det finns ingen som skulle hacka eran blogg, tänk logiskt!

sofie & Maja Löf & Larsson

14 december 2011 22:39

fegt att inte skriva namn!

 
Ingen bild

Emmelie

20 december 2011 09:04

Jag har inget problem med att skriva mitt namn, men det är inte viktigt. Går på eran skola i nian och vet PRECIS varför bloggen är borta. Din kompis Maja aka tjejen du bloggar med har tagit bort bloggen. Du kanske ska prata med henne varför den är borta.
Du/ni får gärna komma fram om det är något mer ni vill fråga om :)
Kul att ni tror att någon skulle hacka en sådan här liten blogg, ingen bryr sig om den.. :D

sofie & Maja Löf & Larsson

20 december 2011 10:08

Precis det är därför vi inte kan förtså varför någon skulle vilja hacka den.
(den ÄR liten)
Jo du bryr dig ju om den eftersom att du kommenterar ? :)

 
Ingen bild

Jelena

20 december 2011 12:08

Precis, eftersom bloggen är liten varför skulle någon hacka den?
Det är ju Maja som har tagit bort den eftersom ni tog bilder som inte var era, det verkar som att ni inte kan skilja på vad som är erat och någon annans.
Och nej, emmelie bryr sig inte. Det har hon själv sagt till mig.

sofie & Maja Löf & Larsson

20 december 2011 14:32

tagit andras bilder?
asså låt oss

 
Ingen bild

Emmelie

20 december 2011 15:52

Nej vi tänker inte låta er ta andras bilder, ni skrev ju det att vi inte kan skillnaden på vårt och erat. Det är ju ni som inte kan det! Det är olagligt att ta andras bilder, ser jag att ni tar bilder av våran kompis igen så kommer vi ha en diskussion tillsammans irl ;)

sofie & Maja Löf & Larsson

21 december 2011 08:30

Vi har INTE tagit någon annans bilder

 
Ingen bild

Jelena, Emmelie & Lina

21 december 2011 19:27

Vi har bevis på våran dator att ni har tagit våran kompis bilder.
Så kom inte upp med nåt annat.

sofie & Maja Löf & Larsson

21 december 2011 19:54

av Maja: Ja på våran föra blogg tog jag en bild som var jätte lik lisa (den hästen jag är skötare på):) och hade ingen bra bild på henne och glömde skriva att det inte var min bild :/ , förlåt :) kan vi bli vänner :)? jag ska inte göra om detta mistag :D

 
Ingen bild

Emmelie

21 december 2011 22:39

Dn gång?
Du hade den i headern, och la upp bilder på sabina 3 gånger.
det var inget misstag, du har säkert inte ens en häst med tanke på att du aldrig lägger ut en video när du rider, bilder när du rider den eller skriver om den.

sofie & Maja Löf & Larsson

22 december 2011 09:48

jag har lisa, men jag kan inte rida så ofta på henne eller vara där. Lisa bor så långt bort. :( Så då kika jag in på hennes blogg och dom var så himla lika, jag tänkte mig inte för, .....förlåt

 
Ingen bild

Emmelie

22 december 2011 13:21

Men eller hur, ska man tro på det?
Nästa gång du är hos henne kan du ju be den som är med dig att filma när du rider. Om nu 'Lisa' ens finns.

sofie & Maja Löf & Larsson

22 december 2011 20:07

okej :) jag låter den personen som följer med att filma nästa gång :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards