ponniilove

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2012 23:22

Hej har nyss varit på bandy ! :D asa kul! IFK vann med 4-2 gött ! ska snart lägga mig ska ut och jogga kl 11:00 imorgon och sen ska jag rida bar backa på tintin tror jag! :D längtar ! god natt alla läsare ! kram Maja!

Hahahha bjuder ! <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2012 23:09

ja, gud vad dåliigt av mig. Var i stallet och red idag. Hände en läskig grej då. 

När vi hade ridit förbi brättehaga så mötte vi Lovisa och Malin som var ute och red. 

Efter ca 2 minuter så kollade jag bak och såg att de galopperade, 1 sekund senare hör vi hästar som galopperar mot oss. 

Mamma springer och ställer sig ivägen för hästarna och försöker få dem att stanna. Men den ena springer över VÄGEN och den andra springer ner på sitgen och springer förbi mig och Taiger. Tyvärr fick jag inte tag på den ponnyn för jag var tvungen att hålla koll på Taiger som stuttsade (stav) som en rodeo häst. Då har bilarna hunnit stanna och den andra ponny springer hem efter sin kompis. HEMSKT att se ändå! Kunde ha gått riktigt illa. 

Så man ska vara försiktiga när man rider ut ensama... 

Men ja nog om det, Taiger var fin men väldigt taggad. När vi galopperade upp för brätte backen så fick han lite ryck men.. ;) 

 finaste ponnyn <3 

Puss / Sofiee :D

 p.s kolla vad jag har gjort resten av dagen Här!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2012 14:22

Hej har nyss varit på cavalletti möte det var den roligaste på länge tycker jag! Nu ska jag kanske på bandy match, vet inte :/ Jaja på cavalletti mötet så pratade vi om våra roller jag satte ett förslag på att jag & sofie skulle vara sponsorer men vet inte om jag vill det, nee jag vill nog inte det. jaja ska fundera på om jag ska till bandy matchen. Kram Maja <3  

Saknar sommaren ! är på bilden på ranchen ridläger :)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards