ponniilove

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 januari 2012 23:55

Hej nu ska jag skriva lite om min dag!<3 jaja jag vaknade kl halv 1 efter som jag, julia och sofie skypa med filip och petter tills typ kl 3 eller 4 ! men när vi hade vaknat gick vi ner och åt frukost mmm... 

.. vi åt ett specielt bröd som är jätte gott! :) & oboy till :) senare åkte alla hem. men julia frågade mig om jag ville följa med och gyma med henne. det ville jag! det var skit kul tyckte jag :) jälla fall när vi sate i hop alla rörelser ;) skit kul!  

vad har ni för ny års löfte ? Jag har att få magrutor :) vet kommer aldrig typ få det hahah :) jajaj försöka kan man alltid göra :) kram Maja :)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 januari 2012 22:13

hej just nu så sitter jag i soffan och kollar på någon film på tv 4. ganska bra endå :) jaja nu ska jag kolla vidare :) bloggar mer sen :) Kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 januari 2012 14:20

Tja, vaknade vid halv 1 idag med... Inge bra att sova bort halva dagen känner jag!

Skypade j ui över 3 timmar igår så man var ju liiite trött.
Nu väntar bara jag och Maja på att min mamma ska ringa och hämta mig, för att åka till stallet.
Blir ingen ridning idag. Ska bara kolla till honom lite och de får ju en ny hästkompiiis idag! Han heter Smegól.
As fin! Men jao kommer nog bilder sen :* Jo juste efter stallet sen så drar jag dirrekt till våran handbolls kväll typ.
Vi ska väl käka tacos och ha allmänt kuul! Kommer nog bilder från det sen också!
Maja sitter här bredvid mig och smsar till brättehaga, hon ska nämligen hyra häst i ett halvår när hennes pappa har fått ett nytt jobb. Skiit kul för oss för då kan vi rida tillsammans! Ni ba jaha, men AS kuul för oss! <3
 
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 januari 2012 00:48

Omg ,älskar skype asså!  Jag, Maja och Julia sitter här hos mig och skypar med Jennie, Petter och Filip. 

Kul har vi ;) Vi skickar massa konstiga bilder till varandra... HAHAH! Har gjort det i typ en timma nu, vi tänkte egentligen så skulle vi ha sett på film (Bratz) men det är ju kuuligar att skypa! 

Kolla Julias blogg för att se ett klipp när vi busringer till Emila (våran kompis) ! :D 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards