ponniilove

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 januari 2012 21:22

ja nu har jag jätte ont i svanskotan, har haft hopplektion med paddan ramlade av på 40 cm ! men jag satte upp på en gång och red igen. det gick skit bra då! jag hoppade tillslut 80 cm med paddan !!! det är tufft tycker jag !! ja nu kommer det snart värdens blå märke på svanskotan gissar jag!  Kram Maja <3

    Ganska dålig bild! Men på bilden hoppar jag & Tintin.

  Här har  vi Paddan! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 januari 2012 15:36

 

Fråga på nuu! Massa frågor vill vi ha, skriv vem av oss ni ställer frågan till :)

(bilden lånad från nellieberntsson.se för ett tag sedan..)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 januari 2012 13:15

Förlåt för as dålig uppdatering! Men har inte hunnit! Ska försöka bättra mig nu, vet att jag säger det ganska ofta... 

Ridpasset i tisdags gick jätte bra! Vi övade skänkelvikning och framdelsvändning. Han fattade hyfsat bra. 

Men han gick fint! Maja följde med och kom på lite övningar. Efter det så åkte jag och Maja på bandy, där träffade vi Olivia och Jennie. 

Och igår så följde jag med Maja till brätte och var med på hennes teori. Kl 18.10 så hjälpte hennes lilla syster Ida på hennes lektion. Och tillsist idag så ska jag plugga so -.- träna handboll, och sedam blir det stress hem och kolla på handbolls em! 

 

Gött! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 januari 2012 13:15

Förlåt för as dålig uppdatering! Men har inte hunnit! Ska försöka bättra mig nu, vet att jag säger det ganska ofta... 

Ridpasset i tisdags gick jätte bra! Vi övade skänkelvikning och framdelsvändning. Han fattade hyfsat bra. 

Men han gick fint! Maja följde med och kom på lite övningar. Efter det så åkte jag och Maja på bandy, där träffade vi Olivia och Jennie. 

Och igår så följde jag med Maja till brätte och var med på hennes teori. Kl 18.10 så hjälpte hennes lilla syster Ida på hennes lektion. Och tillsist idag så ska jag plugga so -.- träna handboll, och sedam blir det stress hem och kolla på handbolls em! 

 

Gött! 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards