ponniilove

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2012 23:37

Ville bara säga att imorgon så kommer det massa bilder på min ena hamster Asta! Har  bombat kameran med bilder på min lilla gosse! :D <3

Arkiv bild, ph: Julia :)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2012 23:11

Hej ! glömde skriva om hur det gick att rida idag ! :) Ja jag red donna och vi skulle tydligen inte rida barbacka :( men det gick bra en då ! Jaa hon var mycket mer mjukare idag så hon var jätte lät att ställa :D hon fick också mjukare galopp idag med hon var inte sådär spänd hon brukar vara :D efter passet var jag tvungen att ge donna till julia som skulle tränsa av osv. för min lilla syster red prisis efetr mig så jag var tvungen att skunda mig :/ Ida hade Tintin i första läktionen och torsten i andra hon rider igen i först gruppen :) Tintin drog ner huvudet mycket i skritten och det gillar inte Ida. så hon blir ganska lätt ledsen, Men när hon hade torsten behövde jag inte gå jämte :D hon gjorde allt själv, blev jätte stolt ! jag behövde inte göra något ting! hon trava själv osv. hon är ganska nöjd själv :D jajaj i morgon blir det hööks i göteborg ! 


Jag och Donna :D    

Ida & Viktoria ida red inte viktoria idag. Kram maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2012 21:47

Hej tittar nu på the Voice sverige och sen ska jag se på programet efter typ in pioseboll eller nåt sånt heter det. Blir ganska tidigt att läga sig idag, ska till göteborg i morgon! :D ska till hööks och ekea ! :D ska bli jätte kul ! kommer blogga mycket om det i över morgon ! :) så i morgon så får Sofie hålla uppdateringen :D det ska nog gå bra! Jajaj ska titta vidare på filmen nu och sen gå och lägga mig :D god natt! kram Maja <3    

Vill bara säga längtar tillbacka till sommaren ! :D <3 jag i lugg med en ros, sofie i mitten :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2012 20:41

-----------------
Har nu precis ätit efter handbolls träningen. Träningen kändes ganska chill men lite jobbig i bland.
Var lite flumm med Hanna K,I hehe Lars Olof in my ♥ hahah :D
Innan träningen så red jag T med Klara och Johanna. Joggade hästarna lite idag. Skönt för honom med lite chill!
Men det blåste förjävligt mkt! As jobbigt, frös i hjäl men men.
Imorgon så ska jag med mammii till överby, blir att köpa örhängen, och försenade julklappar till några kompisar.
Men vad säger man "bättre sent än aldrig..". Skulle egentligen ha gjort det idag men vi pallade inte stressa.
På fredag kl 05.20 så draar handbollslaget på cuup, fett trött kommer jag att vara! 
kommer nog hem sent på lördag kväll så kanske bloggar då men blir ingen update från me då.. :) 
Redigerade en bild på Ruby en gång,
Vad tycker du om bilden, fin/ful ? :)
Puss!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards