ponniilove

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 januari 2012 22:04

Hade skrivit ett jätte bra inlägg men när jag tryckte på "spara inlägg" så försvan allt ! blir jätte arg nu!  

jajaj här kommer en bild jag och sofie bjuder på!    

Kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 januari 2012 20:09

Ni hittar hennes blogg HÄR! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 januari 2012 18:12

http://www.youtube.com/watch?v=1Mac2rptbQ4  Kolla HELA! 

Har nyss kollat på en psykofilm -.- Jag tänkte att det var en vanlig typ tjejfilm! Näädå värsta psykfall tjejen! o: 

Ajah hyfsat okej film ändå, men nu blire my little pony MYCKET mer barntillåtet! HAHA 


Var med Maja en stund förut. Vi käkade chokladpudding, checkade datorn och tog massa kort ute! 

Det kommer bilder imorgon eller någon anna dag om NI vill se? hahah finns både hyfsat seriösa bilder och MINDRE seriösa! ;)  NU back to  my little pony! ;)


Här är två.    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 januari 2012 10:52

Tjaa, kom hem igår från en  bra handbolls cup! Var så sjuuukt trött igår så jag orkade inte ta fram datorn. 

I cupen så hade vi ett grymt spel men det spelar tyvärr ingen roll även om man är så sjukt nära att vinna. 

Själva placeringen behöver vi inte snacka om men ja som sagt vi spelade as bra, alla matcher utom en... 

Det var den som vi spelade kl 08 och då hade vi liksom gått upp kl 5.. Så vi var liite sega! 

Men ja annars har vi haft allmänt kul :D  

Igår eftermiddag så åkte jag och mamma till stallet. Red barbacka i ridhuset. Han var mysig och så. <3 

Nu ska jag vara social med Maja på skype och sen ska jag ringa pappii,! 

 

JAG FYLLER 13 ÅR OM 3 DAGAR  ! ;D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 januari 2012 10:01

Jaaa man börjar skolan bra med en sudiedag ! hihihi  

Idag har jag inget att göra typ :/ vill gjärna vara med en kompis, kanske ska till stallet idag ! hoppas det!

Bjuder ! kram Maja     

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards