ponniilove

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 21:58

ja, nu pajade såklart sy maskinen -_- så blev tyvärr inte klar med schabarket -_- men lovar att det kommer en bild när den är klar :D god natt <3 kram Maja.  

Förlåt för heden men håller på med en ny som ska bli riktigt snygg :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 19:37


Ingen bild

Malin

ja du ser jätte för stor ut! inte för att vara tycken men är taiger verkligen viktbärande ? för du ser ut som du är för stor och väger för mycket. 


Sv: hmm "tack" för din åsikt. Ja T är ganska viktbärande, han är ganska stark också och behöver en lite större ryttare.


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 15:31

Nu håller jag på med det sista på schabraket, är ganska nöjd för att vara det första jag gjort! :D jaja, nu måste jag fortsätta och snart ska mormor åka hem :/ kram så länge // Maja

hahhah var länge sen jag gjorde dena kaka ska kanske göra den igen! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 15:20

 

Ph:jag... från min födelsedag! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 15:12

       

Tycker DU att jag ser för stor ut på T? Jag VILL veta vad DU tycker!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 10:14

Vaknade för typ en timme sedan och har nu käkat frukost. 

Idag så ska jag ut till stallet och ta lite kort. "T" får troligen vila idag från ridning men ska nog gå en liten promenad.

Idag SKA jag lägga ut några bildbomber som jag har lovat... Men förra gången jag skulle göra det så tog lärarna in min dator. Så då blev det inget med det, men nu idag så ska jag göra ett nytt försök!

Nu ska jag spela kooort!!

 

HAHAHA! So true ;D  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards