ponniilove

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 januari 2012 15:44

Tja, har idag varit och spelat handbolls match mot höfers. Vi vann med 16-9! Dom hade bara EN tjej som gjorde allting. 

Efter det så har jag bara chillat, lyssnat på musik och käkat glass!

På tv är det typ skidor och sånt och det har ju faktiskt kommit SNÖ här ocskå! Wiie! 

Ajah nu ska jag snart äta och efter det da ut till stallet. Har inte tiktigt bestämt mig om jag ska rida ute eller i ridhuset... 

får se! 

 

Kraam <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 januari 2012 13:22

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - Tjej
vad står det i ditt nionde sms? - "snart..."
Vem ringde dig senast? - Mammii
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? - En as gammal bild på mig och min bror som sitter på Tanja och Truls <3
Vilket språk är din mobil på? - Svenska
Hur många sms har du i din inkorg? - Palla räkna!
Vem är din 13:e kontakt? - Benny Nillson, hahah!
Vem är din 20:de kontakt? - Anneli laven... (Mamma hade denna mobilen förut...).
Ogillar du nr 6? - Nej :)
Har du varit tillsammans med nr 1? - hahah nej! 
Vad har din mobil för färg? - Vit/orange -.-
Vad är det för modell? - as gammal sony ericsson. (har egentligen en Xperia x10 mini.)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 januari 2012 13:14

Svar: Ehh, vet inte riktigt vad hon sa. Det var ju ett tag sedan. :)  

 

Svar: Dygna är typ när man är vaken hela natten.



2 frågor från frågestunden. Men fortsätt fråga!!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards