ponniilove

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 januari 2012 18:58

Tjahoj! Har inte hunnit blogga idag, pga har spelat handbolls match! Och efter det så drog jag dirrekt ut till stallet och red. Så just nu sitter jag hemma hos farmor (ska sova här i natt). 

Iaf handbolls matchen var seeeeeeeg, för strömsdad spelar så långsamt så då kommer man också in i deras f*cking tempo! Men vi vann med 23-3 as bra ! Maja var grym i mål! 

Efter matchen så drog jag som sagt ut till stallet. Jag red bara en kort stund för att visa farmor lite. Men det kommer bilder typ imorgon (om ni vill? isf kommentera!). Han gick jätte fiint! På en långsida så skulle jag köra ökad galopp och han ba "f u l l   f a r t   f r a m å t!"   Hhihi älskade ponnii gubben! <3

summer!:*   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 januari 2012 16:19

tjoho alla läsare! ja, idag har jag en slapar dag! just nu sitter jag och syr ett shabrak ! den blir skit finn tycker jag.

ikväll så ska vi se på gladiatorerna! villka andra ska se det?? ja nu är mormor här och försöker hjälpa mig lite!

Har någon mer en jag set hööks katalågen där nellie bertsson är med ??? jag har fått den :D     kram Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards