ponniilove

Alla inlägg under november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 november 2012 19:52

Halloj!
Har varit i A-hallen sen 4...
Först träning och sen stannade jag och Julia kvar och körde lite straffar och så. När hon åkte hem så gick jag in i hallen och kolla på alaget som tränar. Japp så nu sitter jag här.
Ska hem snart tror jag iaf!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 november 2012 12:05

Gud rasten idag säger som typ rubriken seri! Haha snart har jag bild och sedan hk! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 november 2012 21:24

Lillan var lite skänkel döv idag men när vi väl mjukade upp oss mer så lyssna hon bättre! ?
Har tyvärr ingen bild på henne på mobilen :/ mormor ringde nyss... Dom hade fått inbrott i bilen och fått böter på 600 kr :/ jaja bilden säger allt! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 november 2012 14:55

Vet inte hur många gånger som jag har suttit vid datorn och varit på skriv humör och velat skriva ett åsiktsinlägg.

Jag har börjat skriva med sedan suddat bort för att det känns för "töntigt".

Eller att jag suttit och pillat på tangenterna men inte vetat vad jag ska skriva...

Så nu frågar jag er, VAD VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA OM?  Kommentera så ska jag  försöka skriva ett inlägg om det du kommenterar. Typ.

Om ingen kommenterar får ni nöja er med lite tråkig uppdatering!

/ sofie

 



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 november 2012 14:44

Ska rida lite dressyr med Lillan snart :)Random bild på mig! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 november 2012 13:57

Är på väg till farmor nu.
Hon har internet på sin dator! Höhö ;)
Ska fråga också om hon vill köra mig ill träningen sen för jag har ju punka på cykeljäveln och mamma ska jobba på bandymatchen ikväll.
Hörs sen! /Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 november 2012 13:20

Fast tydligen så får vi sluta tidigare ;) 

Ska hem och käka lussebullar och kolla på OC! 

Har hnadbolls träning kl 20.20 ikväll! Tror jag det var (?) 

/sofie 

  

bild från gooooogle! 

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 november 2012 08:59

Ingen bra start på dagen idag... 

För det första så hämtade vi min cykel i stallet igår och det var PUNKA! 

Men kom jag ihåg det imorse? nejnej.. Inte förräns jag hade börjat cykla och jag orkade inte ställa tillbaka cykeln och sen gå. 

Ni kanske förstår att punka, halt på vägarna och att svänga samtidigt inte är en så bra kombination.. 

Var sjukt nära på att ramla två gånger och sen den tredje gången så svänger jag upp på skol gården och ramlar!! Pinsamt! Ställde mig upp så fort som möjligt och jag tror faktiskt ingen såg mig ;) hehe! 

Sen har jag också as ont i nacken! 

Ett plus med dagen är att jag fick ett sms från Anna förut att hon nog hade sett min kamera väska i cafeterian.. Duktig som jag är så glömde jag den där typ förra veckan och jag har typ inte vågat åka och hämta den sen jag kom på var den är... 


Bakade lussebullar igår! Blev jätte goda även om jag åt upp typ hälften av degen ;) 

Ha en bra dag! Kan bara hoppas att jag har mer tur resten av dagen! 

/sofie 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards