ponniilove

Alla inlägg under november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 november 2012 10:40

Nellie gilla min status på fb, och hon kommer komma till vbg!! Omg ska fota som fan!! Haha jaja, nu har vi haft nyss idrott, det kändes som det gav lite bättre denna gång jaja hejdå! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 november 2012 22:08

Mamma bad hennes kompis att köpa ett par ridstrumpor! Så jäkla snygga ifall ni frågar mig! Godnatt ? //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 november 2012 16:28

Hejhej!

Fy vad jag hatar att börja inlägg! Vet att ni har hört det ett par gånger nu men..

Ahja, idag i skolan så var vi på studiebesök på quality hotell. Vi ska starta egna "hotell" i grupper i klassen. På låtsas såklart ;) 

Nu på eftermiddagen så har jag inte gjort ett skit förutom att titta på OC och solsidan. 

Ska väl inte göra nått mer heller... slappar dag helt enkelt. 

Nu ska jag läsa lite bloggar, bye!
/sofie 

 

<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 november 2012 09:51

Ja, vi börjar om 20 min! Så passar på att blogga! Jag sitter i värdens skönaste fotölj med dom två finaste! Alva & Jamie ska se ifall jag kan ta en smyg bil hehe, vi ska vara på studiebesök. Vi har typ ett område om att driva ett eget hotel, i ett annat lad! Så kommer våra lärare bedöma oss hur dom tycker att det gåt osv! Jaja //Maja hehe fick en smyg bild!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 22:50

Med detta inlägget så säger jag godnatt!
Skyar med oliven och majsen!
Borde väl sova nu men, who cares?
Men nu la oliven på :((
Jaja natti!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 19:30

bort kastad dag idag kändes det som.. jag har ståt i köket och bakat i ksk 4 timmar sedan har jag flyttat ut lite grejer från mit rum ut för jag ska måla om! :D Men denna dag har varit stel orkar seriöst inte åka till skolan i morgon! SAknar lov! Jaja, bara att bita ihop! //Maja  


ps, har en liten hemlighet!.. men den får ni veta på tisdag kväll i ett video inlägg! OMG!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 november 2012 15:17

Är på väg hem från Mariestad nu och har spelat 4 matcher. Två vinster 1 lika och en förlust.
Den som vi spelade lika i sög vi!!
Men sen mot Skövde spelade vi as bra och jämnt med dom.
Blev några skador också.
Ska försöka somna i bilen nu men min rygg dödar!!
Hörs när jag kommer hem /Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards