ponniilove

Alla inlägg under november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 november 2012 23:55

har nyss lagt mig i den skönaste sängen i värden! :D

Idag har jag ridit med Sofie, städat huset och för de fick jag 600 kr ;)

Min morfar kommer hitt i morgon! Jag fick nyss veta att han hade vunnit pengar på typ V75! Kul!!

Hoppas han delar med sig... hahah XD

Fick reda på min julklapp idag! Bästa ever ! Godnatt //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 november 2012 21:11

Hejhej! Jag sitter med Savannah nu på hennes typ morfars 70 årskalas.
Käkat god mat och kladdkaka.
Vi "jobbar" lite som servitörer också så vi ska få pengar hähä ;)

Förut red jag och Maja barbacka bort till brätte och red i gamla ridhuset där.
Funny gick faktiskt jätte fint från början och det var jätte kul!
Sen fick Majas lilla syster Ida skritta lite på taiger i ridhuset. Han är ju SÅ söt!
Imorgon ska vi rida också, Savannah ska rida taiger.
Vi har inte bestämt än vart vi ska rida men antingen blir det markarbete i ridhuset eller uteritt.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 november 2012 00:13

Tjo! Vi har nys set thwiligt (stav) skit bra! Jag trodde det typ skulle vara våld 24/7 men det var 3 läskiga saker på hela filmen första gick på 10 sek och andra på 10 sek och tredje i typ 30 min, men Aaa! Störande lite där! Ska nt säga det till er som ska se den! Tummen upp till den filmen! :D //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 november 2012 20:58

Vi kom in på bion! Egentligen så är det 15 års gräns men vi kom in XD //M&S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 november 2012 19:58

Snart bio! Nu så sitter vi hos Sofie hon har något konstigt matte förhör för mig! Haha vi red ut idag! Jag red med smegol för första gången ute! Gick jätte bra, vi tog en sväng i brätte skogen och körde två galopp sträckor :) första gick bra men andra blev han lite stark men jag satt kvar (vi galopperade hemmot) imorgon så rider vi till brätte barbacka :) woop woop! Då kommer nog savannah vara med på taggen :) jaja jag och Sofie ska typ dra och köpa lite godis snart :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 november 2012 13:27

Hemma hos maja nu!
Vi fick gå till biblioteket om vi ville och sluta direkt efter! Chill!!
Ska försöka va i stallet typ 10 över 2
/Sofie
Sry för flera korta i intressanta inlägg men jag ville ba säga det

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 november 2012 10:14

Tjo! 

Vi sitter i skolan och har rast. 

Efter skolan så skyyndar vi oss ut till stallet och rider ut. 

Kl 21 sen ikväll så ska vi på twighlight!! Tagga! ;) 

Haha maja kom på att hon har inte sett del 1 på 4an så vi snabb såg den på rasten förut ;) 

jaja hörs sen! 

     


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 20:00

OBS! Rubriken säger allt! Jag och Sofie ska ut på en mysig ridtur (ifall vädret är på våran sida!) jag saknar lilla smegol så mycket har typ sagt det till alla i min klass! Alla typ wtf (inga häst människor) men värdens sötaste häst i min och min familjs ögon! Pappa kalar den för indian hästen<3 jag och lilla smegol! Älskar dig i vårt och tort min sötaste häst!<3 //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards