ponniilove

Alla inlägg den 1 april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 april 2012 20:16

Hej hej ! Min helg har varit skit kul! ;D Jag och sofie har sovit över bedömt en rykttävling osv! Min morfar var här också :D han är så snäll :) Ja, ny böejar skolan i morgon -_- jaja, shhit har inte tränat på engelska läxan :OOO

Kom jag på! jaja, men jag ska nog se på ponnyakuten på svtplay för jag var uto och joggade med syran! 

Kram Maja!  Klickar du på Min syras blogg häär så ser du en bild på mig och henne och även lite på Sofie på ett ridläger 2011 goda tider säger jag!

Värdens sötaste bus häst!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 april 2012 12:07

Hej just nu är jag med Sofie som sitter jämte mig :D Vi har sovit över idag skit kul!

Igår tittade vi typ på en film men vi pallade inte se färdigt! vi käkade pizza igår för att ida min syster hade vunnit någon handbolls cup :D och idag så fick jag reda på att lisa hade tat guld i Belgien grattis båda!

Nu jobbar vi i mint trägord för vi ska få upp min stutsmatta!

halv fyra så drar vi till stallet först till brätte sedan till Taiger som hade bussat lite i går natt, Sofie kommer skriva lite mer om det i ett inlägg.  

Så han var tvungen att motionera extra denna veckan. 

Kram Ponnitjejernna! 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards