ponniilove

Alla inlägg den 25 april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 22:00

Var ju på överby förut med mamma. Men jag köpte inget utan kollade Bara på saker som jag ska köpa. Tänkte bara ta och säga godnatt! Bloggar från mobilen så ingen bild! Ah nu ska jag somna med go musik i hörlurarna ;) /sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 20:48

Jag sitter i min säng och gör lite so läxa som vi fick idag! fattar inte hur jag orkar men... 

Lika bra att göra den direkt så blir man av med det! ellerhur?

Hörs!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 17:00

Jag nu drar jag till Lilla Edet och Ska spela DM med 95-94 orna ;) 

Ska bli spännade och tufft! :D

      

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 14:33

JA, har nyss ätit nu Spageti och Köttfärsås :D 

Har pakat inför Fotbollen i kväll :D

Ska spela mot Lilla Edet i DM Nu ska vi krossa dom!

Matchen kommer börja kl 19:00 Så är inte hema fören typ kl 10:00 :/

I morgon Rider jag kl 19:00 :D Ska bli jätte kul jajaj hejsvejs! / Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 14:32

Jag sitter just nu och kollar på gossip girl, äter lite och ja väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka till banken och sen kolla på skor... Ni får gärna ge tips på vad vi kan blogga om! 

Nu ska jag åter gå till gossip girl!

C ya!

LÖVE<3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 13:42

Hej jag heter Julia, går i Maja&Sofies klass och jag tänkte gästblogga lite för jag är sugen på att blogga :)

Jag sitter här med Emma A och Sofie. Jag ska åka buss hem med bla Emma A och Sofie är bara sällskap ;) 
Igår vet ni ju att jag, Maja och Sofie va, askul var det! Vi var ute typ 3 h, bakade osv!

På måndag nästa vecka ska vi ju ha klassbollsträning för vårat lag.

Dom som är med i vårat lag är Jag, Maja, Sofie, Leo, Wille R, Jacob A, Emma, Madde, Oliver, Fredrik.

Ah jag tror att det är dom. Ni kanske inte vet vilka det är men ändå! Helt onödigt inlägg haha men ja.. hejdå! 

Kakan vi bakade igår! GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!! /Julia  


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 13:39

... vi elle ialla fall jag ska blogga ett inlägg för varje kommentar vi får! okej? 

SÅ kommentera på nu!!

 

GE MIG!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 april 2012 12:58

Hejhej, sitter med maja och resten av klassen och tittar på so film. Efter skolan idag så ska jag och mamma kolla på skor, gå till banken och sen ska jag göra läror och chilla! Hörs sen!<3. Cp inlägg för jag bloggar från mobben men det är ju iaf något

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards