ponniilove

Alla inlägg den 5 april 2012

min lilla sötis!<3 busmärta!
 

ja, Göran ringde och frågad ifall jag ville vara med på cup i morgon, jag sa ja.

Men nu väljer jag inte fotbollen framför ridnigen apsålut inte!!! Men jag tänkte att det är en till hopp tävling denna månaden så jag är med på den i stället ;) jajaj, måste gå upp kl 6 i morgon -_- 

jag får lägga mig tidigt! Kram Maja!

Tror att vi ska fira Lisa i dag! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 april 2012 17:21

Tjao alla igen just nu bloggar jag ska snart läsa som min lärare sa! hahha!

Vi slutade kl 12 idag och jag sofie julia hanna jonatan och borik spelade lite fotboll efter skolan och typ så ;)

Har inget att göra idag typ ska lägga mig tidigt för i morgon är det cup! 

hahha, jag ska gå upp kl 6!!!! jaja, hejdå! Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 april 2012 16:42

Tjaa! 

Idag tog jag en barbacka sväng ut med mamma (hon gick). Red bort till en typ stubbåker. Där galopperade och travade jag. 

Han gick hyfsat lugnt och fint men det är bra träning för armarna! ;) Och benen då för man ska ju hålla sig kvar på ryggen!

&darr;Så igga min sits på domma bilderna för a, lite svårt att hålla sig kvar så... ;) &darr;

         

min fin fina plutt!<3

kram sofie! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 april 2012 07:59

Kommentar till Sindy var good to day :D

Linnea

Onsdag 4 april 22:51

Cool header!!

 Hur länge har ni bloggat? :-)


Svar: 

I början av hösten förra året så började Sofie blogga på ponniilove. Efter ett tag så kom Maja med, men då efter någon/några månader så lades bloggen ned på något sätt (det var alltså inte vi som la ned den).
Men efter typ en vecka så startade vi en ny med samma  namn.  :)

tack för frågan!


/sofie och Maja!  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards