ponniilove

Alla inlägg den 11 april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 april 2012 23:32


Vet att Maja redan har lagt ut ett inlägg och detta idag men nu är det ennu högre :o

Vetefan vad som hände idag men fortsätt så! :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 april 2012 23:09

Sry att jag inte bloggade innan jag drog till torp, men när mamma kom hem var det bara att äta och sen sticka. 

Vi åkte till baken och fixade ett ungdoms konto till mig. Så snart kommer jag få hem ett bankkort! (längtar!) 

Från hööks så fick jag med mig en ny hjälm hem, den satt jätte skönt och ja passade bra!

När jag och mamma kom hem så gick vi ut och hyrde 2 filmer och köpte dricka :)

Så vi har sett på Breaking dawn och Jägarna 2, as bra båda två!

Godnatt! C ya tomorrow (stav) <3

arkivbild

/sofie 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 april 2012 22:00

Har nyss varit på En herr Match! :D VIF Vann mot Trollhättan 1-0! Viktigt att vinna dena match DM!

JAja, idag har jag varit på akademin gick väll bra! Sen fick jag Cykla som en galning för att hinna till stallet och rida och sedan till matchen! Jag red Sindy to day! Gick inte så där värst bra! Men hon hade en väldigt dålig dag det kännde jag på henne! Jajaj nu måste jag lägga mig för att årka den sista dagen till akademin! / Maja

SINDY!<3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 april 2012 11:47

Idag så typ chillar jag, men när mamma har tränat klart så drar vi till torp/hööks och kollar på ridhjälm. 

Fast juste! Före vi drar till torp så ska vi åka till banken, äääntligen!! 

Bloggar nog en gång till innnan jag åker! :)

C ya!

min söte lille pojk! Truls <3

/sofie 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 april 2012 08:59

Nu drar jag till Påskakademin !

När jag kommer hem blir det att cykla fort till stallet! :D

Kram Maja!  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards