ponniilove

Alla inlägg den 6 april 2012

Bra för att Jack är värdens sötaste PONNY!

Kram Maja!

tja alla fina läsare!

Idag har statestiken varit jätte bra! Iaf tycker jag det... många av er skulle nog inte tycka det men det är bra för oss iaf :)

Jag är så SJUKT trött nu så jag kan stå och somna snart. Men a jag tittar på snabba cash lite och sedan ska jag väl ta och slänga mig i  säng. I morogn så har jag sovmorgon och ska rida med Klara vid 2. Blir bara lugnt och skitta då. 

När jag kommer hem från stallet så komme Maja hit och sover här! Vi kanske videoblogga lite då om NI vill?? 

Nu ska jag återgå till filmen! C ya tomorrow!<3

ph:jag - vatten om någon inte skulle se det ;)

/sofie    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2012 22:00

Jag saknar min lila Irmis!<3

 

/sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2012 21:34

Fått fler kommentarer idag och rekord på sidvisningar idag tror vi :) 

Det var ju inte så länge sedan som vi hittade den "knappen" så vi har kanske haft högre innan ;)

Och unika besökarna stiger också! Vi tyckte igår att det var bra men idag är det BÄTTRE! ;)

Fortsätt så, love u :)

 

/ponniitjejerna!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2012 18:54

Ja, som sagt Tack killar för att ni hejade på oss! :D

Kram Maja!      

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards