ponniilove

Alla inlägg den 7 april 2012

http://www.youtube.com/watch?v=lhufUDjSKyQ

Trailern till filmen ↑!

Nu ska jag och Julia kolla på TRUST. Den ska vara sjukt bra  men typ hemsk så ja kanske blir några trårar ;)

- pallar inte lägga till bild - 

/sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 april 2012 22:18

Kommer ihåg att vi har lovat att vi ska lägga ut bilder på våra rum, så här kommer det!
p.s mobba mig inte för mina gossedjur ;)

     

haha så här ser mitt rum ut dåe ;)

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 april 2012 21:27

Hejhej! 

Sitter och spelaar kort med Julle bulle!<3 Räddaren i nöden, annars  hade jag vart forever alone såhär på påskafton.

Vi ska nog gå ner och äta efterrätt snart. Sedan ska vi möla jordgubbar och nörda Justin Bieber!

Ah nu ska java social igen! pusshej!

random bild! ba för att håret bliv najjs!

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 april 2012 17:55

HEJ! 

Orkar inte skriva om ridpasset, men han gick jätte fint men fick ett extremt konstigt "anfall" med Litas Bajs ;) 

Helt konstigt! Men nu kom våra gäster där hörde jag så jag får väl fixa mig nu... Är forever alone ikväll! 

     

<3

kram sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 april 2012 17:41

 

1. Jag vet inte riktigt vad som händer när jag växer ut Taggen. Men jag hoppas väl på att få ha Funny så som jag har Taiger nu för egen häst kommer mamma och pappa aldrig gå med på :/

2. Jag är hos Taiger 3-4 ggr i veckan men oftast 4 fast jag rider honom oftast 3 ggr av dom :)

Tack för fårgorna :) Fortsätt med att ställa frågor! Men skriv GÄRNA namn :)

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 april 2012 14:10

Hej alla fina readers!
Kom nyss hem från överby/maxi. Har köpt MASSA godis, Jordgubbar!! och lite annat skit ;)

Haha jag följde med pappa in på apoteket och jag kunde inte låta bli att köpa dom hära (&darr;) söta tuggumina.  Kommer ihåg att jag alltid köpte dom när jag var liten ;)

 

bjduer!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 april 2012 11:31

Hejj! 

Jag har nu tidigare på dan' städat lite i mitt rum. Just nu hålller jag på att baka cheescake med passions frukt till ikväll! 

Mums mums <3 Asså jag hatar vädret! Det ska fÄn inte va snö på påsk! o: 

Glöm inte följa mig/oss på instagram @ponniilove :) Följer du mig så följer jag dig!;)

Jag har också tagit kort på mitt rum eftersom att det var punkt nr 4  i den där saken + att jag kommer ihåg att det var någon som frågade om vi kunde visa våra rum! Så det kommer ikväll/eftermiddag.

C ya!

min bubbe :*

/sofie  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards