ponniilove

Alla inlägg den 9 april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 april 2012 22:07

Idag har jag typ rensat gaberoben! Gött att få det överstökat nu :D 

Imorgon så ska jag på fotbolls akademi kl 9. I tre dagar :/ Jajaj, jag får stå ut haahha! :D

Kommer släppa en bomb inom 3 vecker ! INGEN vet om den :D jajaja, sov sött alla! Kram Maja!! 

Ganska gamal bild! ;)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 april 2012 21:56

Hej! 

Har itne gjort så mycket itnressant sedan jag bloggade senast så drf vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men a, kände att det behövdes blogga lite ;) Jag kollar just nu på Gossip girl. Kollar på sesong ett episode 2. 

Den är bra än så länge  men det laggar 24/7 så jag tänkte att jag skulle blogga och låta den ladda. 

Har tänkt att dena veckan när vi har lov och så, så ska jag kolla på massa gossip girl avsnitt ;)

Känner att detta inlägget blev TOTALT ointressant och flummigt men ni får överleva!

C ya!

Jag, Taggen och hans små söta ägare :)<3

p.s kommer nog upp hoppfilm från helgen ikväll, eller i morgon1

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 april 2012 17:17

Heej! Just nu chillar jag lite, har precis varit i stallet. Blev lite lydnads övningar från marken i ridhuset. Han skötte sig super fint! Han var lite över pigg för han hade stått inne hela dagen som sälskap till den nya hästen! (självklart fick han gå ut nu efter). Den nya hästen kommer typ från Tyskland och har ALDRIG gått i en hage :oDet är konstigt att man har så olika typ åsikter om hur man ska ha hästarna. Vi här i sverige (de flästa iaf) har ju hästarna UTE i en hage. Men det är ju olika... En sak till, både Smilla Berntsson (nellie Berntsson's (.se) lilla syster och Michelle Eriksson (ponnybrudarna.se) följer oss på instagram! :D happyface ;) ingen bild pga bloggar från mammas iphone.../ Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards