ponniilove

Alla inlägg den 16 april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 april 2012 21:41

Blev väldigt ful men gjorde den  nu och ja TRÖTT!

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 april 2012 21:32

Idag efetr skolan så åkte jag hem och hämta gitarren och cyklade till gitarr skolan vi spelade ganska lätta låtar idag :D

Sen drog jag hem och åt mat sedan vidare till fotbollen. Gick inte så bra i fotbollen idag. Kännde mig ganska sne fotad :/ Kram Maja! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 april 2012 21:10

Hola!
Idag så blev det så att jag red ut, pappa joggade bredvid oc då blev taiger SKIT taggad och ba va as pigg!
Vi har ju hittat ett "fält"  (ni har nog sett bilder när vi har ridit där) bakom brätte haga och så skulle jag galoppera då.

Hahah galopperade på stället och skuttade runt när vi skulle sakta av. Han hade nog helst bara rusat runt hela fältet en så där 99999999999 ggr! ;) Söte<3

Nu ska jag sööva!

Detta placet <3

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 april 2012 17:21

hejhej!

Drar ut till stallet typ nu. Hade tänkt rida ut en sväng men jag får se  vad vädret säger...

Jag är sjuuukt trött också så jag skrittar nog bara ut en sväng. 

C ya<3

fiiiiiina killen<3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 april 2012 08:53

Ja, nu börjar Skolan efter en lång skön vecka och det känns så här -.-

Jaja, det är bara att bita ihop!

Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 april 2012 08:05

Förlåt för uppdateringen men jag har inte haft tid typ.

I helgen så var jag ju och kollade på hopptävling 2 dagar och fatta att Carre hoppade 140 cm i går!! As högt  ju :o

Men vi kollade inte igår utan jag var på 2 cavaletti möten och sedan åkte jag hem till Maja. 

Maja följde sen med mig till stallet och jag red lite markarbete. Hoppade också ett litet hinder för att träna på att komma rätt och att han inte skulle rusa efter hindret. Idag så åker jag och pappa ut, rider nog ute. 

Skola nu -.- 

Fatta foreveralone jag och Maja kommer bli när både Hanna och Julia slutar till 7:an :(

/sofie 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards