ponniilove

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 januari 2013 21:04

Hej hej! idag var jag hos Harry, då Lina var förkyld! Så jag blev dagens hjälte!


Kom till Harry ca kl 14:30 idag! Jag börjar med att mocka och fodra så att jag slipper göra det sen! Hämta han från hagen och det var ett jätte stort "isfalk" i hagen som var RIKTIGT hal! gud trodde att jag skulle ramla och slå i gäl mig! men det gick bra att gå med Harry! Eller han gick i leran jämte medan jag gick på isen! När han såg mig ifrån hagen när jag kom gående på gårdsplanet så titta han på mig som att han sa "Men Maja är du här igen?! Gud vad kul! vad ska vi göra!" Det kändes som han sa så till mig!


Jag red lite idag i ridhuset i ca 30-45 min, han var faktiskt väldigt pigg! Sofie följde med och tog några bilder med telefonen! Jag körde lite dressyr, form och dom olika ridvägarna!! Han var väldigt go och glad idag han ville verkligen samarbeta!   


 

Han är så himla fin lilla Harry! Älskar hans hejdå blick!

Ps! GOTT NYTT ÅR! //Maja
 
 
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 januari 2013 20:33

Åkte till stallet vid 2 idag och kom hem vid 8!
Var först hos Harry me Maja sen red vi Funny och Wera.
Dressyr i ridhuset.
Gick bra bra! Jag och Funny börjar känna varandra nu och har hittat många knappar :)
Maja och jag ska börja ta lektioner för Mathilda varannan vecka när smegol kommer hem!

Mamma och jag ligger i soffan och tittar på flicka men vi lär somna snart...
Kram Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 januari 2013 18:58

Bloggar när vi kommer hem!
/m&s

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 januari 2013 01:46

Ska faktiskt lägga mig nu! Vill inte förstöra den dagen i morgon!
Har varit på Näl idag och jag har en faktur i fingret som jag misstänkte! Dock slapp jag gips! Phuu! Skönt! Hade inte pallat gips igen! Bröt ju armen för 4-5 månaders sen! Aja! Känner på mig att 2013 kommer bli grymt med denna häst! I love you! Du kommer hem i morgon!? //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 januari 2013 00:00

       

Stora kramar från Maja och Sofie!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards