ponniilove

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 januari 2013 22:37

Pallar inte blogga nu! Är trött & stressad då skolan börjar i morgon! Så jag kopplar bort all teknik nu och ska sätta mig och läsa! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 januari 2013 20:04

Äntligen ligger jag i min egna stora mjuka säng. 
Har inte varit hemma sen i fredags. Sovit på luftmadrass och varit igång 24/7. 

Idag har jag mockat 6 boxar och ridit. 

Funny var lite knäpp idag, hon var väldigt rädd för vissa snödrivor. Hon trodde nog att dem skulle anfalla henne, haha! 

På lördag fyller jag år! Fyller fjorton! 

På lördag ska jag och Maja också träna "markarbets inspirerad dressyr" för Mathila. Tagga! 

Nu ska jag kolla på film - allt en tjej vill ha - såg att att den gick på tv! Har ingen aning om vad det är för film men den är väl bra hoppas jag! 


Dåligt inlägg men jag är sjuukt trött.

Kram Sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 januari 2013 12:55

Vi vaknade kl 10 ungefär och sen gick vi ut och mockade 6 boxar var.
Unghästarnas boxar är as jobbiga!
Sista paret fulla skottkärror (stav) fick vi gå ut i skogen och tömma för kontainern var full -.-
Kändes som om vi var ute på promenad med våra skottkärror hah!
Nu ska vi dra till donken och käka lunch. Sen tillbaka och rida!
/ S & M

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards