ponniilove

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 21:45

Jag och Soffan pratade väldigt mycket om detta i stallet!

Mina nyårs luften är...

*Sluta små äta för mycket!

*Spara skiten ur mig till horse show!

*Komma ut på min första tävling med Smégol!

*få minst 3 A i skolan i betyg!

*Vara singel året ut! 


Egentligen! Det är ju folk som är desperata att hitta pojkvän! Jag menar det brukar inte vara så att förhålladet håller tills man är 20! ;) men det kan väll vara mysigt att ha en pojkvän en då! Som man kan gå på bio med, gå på picnik osv! //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 20:45

(vet inte hur "fastac" stavas men jag gissade ;) 

/sofie 

       

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 19:00

När jag blir äldre såkommer jag såklart skaffa häst!


Jag kommer nog köpa en häst med hopp kapasetet, som man kan tävla MSVA på! 

En sådan dröm häst som alla vill ha! Hade jag fått nestäma färg också så skulle den vara svart/vit eller brun/vit! Jag vill ha en liten udda häst! Dom vanligaste färgerna på hopp hästar idag är ju mest BRUN och sedan är många VITA med! Så jag vill ha en speciell häst som många människor tycker är vacer och utstrållande!


MEN!

Jag skulle också vilja ha världens finaste fritids häst! typ denna alltså smälter!!!    

Denna typ av häst smälter jag för! FY VAD VACKRA! (Dock skulle jag inte vilja borsta den manen varje dag) 

Fatta cool fridits häst! Jag funderar på att skaffa en sådan häst änu lite längre fram i livet! För först vill jag ha en "Tävlings" häst att rida på och hoppa osv! Men jag skulle verkligen inte tacka nej till ett sååå fin häst dör! Här får ni vackra bilder! //Maja

     

Och Sedan när jag ska börja raka min häst och klippa den så skulle jag vilja ha en form av detta så snyggt! SNACKA OM ATT STICKA UT! :D //Maja    

//Maja









Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 17:15

Variera inläggen. 

Några inlägg ska vara korta andra långa. 

Jag tycker inläggen ska innehålla varierande saker, skriv inte i varje inlägg "just nu så sitter jag i sängen och..." och inte heller bara te.x hiss och diss eller bara inlägg om mode eller ridpass. 

Jag tycker det är bra också när man har fina bilder med bra kvalité, ibland kan jag "läsa" vissa bloggar endast för att bilderna är sjukt fina. 

Men jag tycker också att man ska ha lite mobil bilder också för då blir bloggen mer "levande". 

/Sofie 

    


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 15:53

Nu tittar jag på junior finalen i hockey mellan Sverige - USA! Vi lede nu ligger vi under :( 2-1!

Red Smegol idag! Jag red i ridhuset med Anna! Red lite markarbete ibland, framdeles vändningar och galopp fattningar! Gjorde lite allt möjligt idag, hehe vill ju prova mycket nu när han har varit borta! /Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 15:08

Nu sitter vi i ängshallen och båtar ena lag ska spela snart.
Gick till Lidl förut och köpte godis, gottigott!
Förlora första matchen och JAG stod i mål första halvlek...
Vi ska spela match vid 18 sen!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 10:30

Jag är långt ifrån en expert på hur man ska blogga men jag tycker inte man ska lova att man ska göra ett speciellt inlägg och sen inte göra det. Man tröttnar om bloggaren gör det ofta. 

/Sofie 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards