ponniilove

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 januari 2013 23:24

Sedan senast gång vi hördes av så har jag kollat på oth och lite gossip girl, fixat en tavla med bilder på Funny, målat naglarna och käkat godis. Men nu fick jag väldigt ont i huvudet och eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon för att åka och rida så ska jag nog sova snart. 

Natti! 

/S

 

love my hörlurar, ser orangea ut men det är rosa! 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 januari 2013 22:18

Hahaha, nu skulle sätt idag! En kille hade 19 sekunders försprång i hinderbanan men han fölorar!? HAHAH! Vill säga med att jag är livrädd för denna kille! hahah :)  //Maja http://www.tv4play.se/program/gladiatorerna?video_id=2256103 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 januari 2013 18:00

1. Hatar att smörja in mina händer och fötter ;) 
2. Att sluta med Taiger känndes inte SÅ hemskt som jag trodde. Det är skönt att någon jag känner rider honom nu, hade varit jobbigt om det var någon liten bitch som började rida honom, haha! 
3.Jag är galen i serier som pll, oth, gossip girl och The OC! Om ni inte redan visste det ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 2: Tre sanningar om mig
Dag 3: Det här hade jag på mig idag
Dag 4: Min bästavän
Dag 5: Det här åt jag idag
Dag 6: Min favorit artist
Dag 7: Det här måste jag göra innan jag dör
Dag 8: Det här har jag i min väska
Dag 9: Det här saknar jag
Dag 10: Min favorit film
Dag 11: Det senaste jag köpte
Dag 12: Min telefon
Dag 13: Bloggar jag läser
Dag 14: Min favorit maträtt
Dag 15: Tidning jag läser
Dag 16: Min profilblid på fb
/S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 januari 2013 14:26

Hejhej, äntligen fredag! Mår mycket bättre nu, ni dåå? 

Har suttit med ansiktsmask. Och sedan smörjt in ansiktet, och händerna! 

- hatar att smörja in mina händer för det känns bläää men ibland måste man ju. 

Har fixat lite med en design på blogg.se och det var typ första gången och jag lyckades lägga in header, länkar på ett speciellt ställe, ändra bakgrund, göra så att det snöar osv! - ja, jag är stolt   


Fredags mys med mammi idag! 

Kram Sofie 

 

Erika sa nu att det finns avsnitt 15 och 16 av PLL nu!! :D *happyface*

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards