ponniilove

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 januari 2013 23:16

Har nyss lagt mig i min sköna säng! Me love!
Kollar på PA castin, jag missa programmet då vi åkte skidor! Idag var det en tuff dag utan sömn osv!
Åkte och kollande på Maria när hon träna för Pär Ola! As kallt!
Sedan så åkte jag till stallet och bara chilla, sedan kom jag på att Wera har ju faktiskt inte rört på sig så mycket det senaste som hon förkännar! Kände mig lite hemsk faktis!
Så jag sket i kylan och tränsa och sadla henne och red i ridhuset, jag lätt henne springa av sig! OCH HON VAR JÄVLIGT PIGG!!! Haha kul att se gamla hästar med krut! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 januari 2013 21:38

Ligger ny duschad i sängen och lyssnar på musik.
Red barbacka på Funny i ridhuset förut. Det kändes jätte bra tyckte jag!
Låg en present i stallet till mig från Tyra och Molly i stallet, hur gulligt?
Där i låg en röd piké tröja och ett par röda ridstrympor, TACK!
Ska väl sova nu så man får någon sömn iaf.
Godnatt! /S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 januari 2013 12:41

Trött tjej som vaknade i morse! Ville verkligen bara gosa ner mig i sängen igen och sova. 

Ska kanske kolla på träningar på brätte sen ska jag rida i ridhuset på Funny. 

Har inte bestämmt vad än men det blir väl att försöka lösgöra och så. 

Har precis gjort klart en svenska uppgift och jag har ont i huvudet så jag tror jag dör. 

Hörs senare!/Sofie 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards