ponniilove

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 22:21

Älskar cup!
Har köpt cuptröja och nu ligger vi och dunkar musik. Fast jag sitter i fönstret hehe ;)
Borsta tänder dax nu!
- Julia krya på dig!!<3
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 22:20

Älskar cup!
Har köpt cuptröja och nu ligger vi och dunkar musik. Fast jag sitter i fönstret hehe ;)
Borsta tänder dax nu!
- Julia krya på dig!!<3
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 20:39

Just nu kollar jag på gladiatorerna! Mitt favorit program typ! Sen när jag blir över 18 år så ska jag söka in!!! :)
Hejar på Viktor (blå) och Lovisa (blåt)! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 19:45

     

- Jossan om du vill använda bilderna så får du skriva att jag har tagit dom och skiva bloggen :) 

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 18:00

Jag fattar inte hur folk orkar hata så mycket. 

Lägg ner energi på er själva istället för att hålla på att hacka och hata andra. 

Du kanske stör dig på att h*n umgås med den personen eller säger till din kompis att "gud vem tror h*n att h*n är?" osv... Men vem tror du att du är som sitter där och dömmer. 

Världen skulle vara så mycket bättre om alla bara kunde glädjas åt andra när det går bra för dem. 

Istället för att sitta och leta fel som en galning så fort personen har gjort något bra. 

Så innan du öppnar munnen eller börjar skriva något taskigt, titta på dig själv, är du helt perfekt? 


Blir svaret nej - Sudda ut det du skrivit eller stäng munnen och säg inget. 

Om svaret blir ja - då har du troligtvis ljugit för dig själv för ingen är perfekt, alla har sina brister, stora eller små... 

/Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 14:15

Handbolls träning avklarad! 

Har packat och väntar på maten. Vid 5 så ska jag va vid idrottshuset för att åka på cup!

När jag kommer hem på söndag så kanske jag och Maja ska sova i stallet. Om vi gör det så ska vi rida Wera och Taiger. 

Kul att Anna ska rida min lilla Tagg, hon kommer säkert rida honom jätte bra! :)


Asså är det bara jag som tycker det är onödigt med dom här "skriv en siffra i chatten så beskriver jag dig osv"? Den som det är skrivet om är ju ändå typ den enda som gillar statusen då ser man ju vem det är ändå!  

Mobilbloggar senare //Sofie 

<3



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 13:13

Ida min syster är sjuks så vi titta nyss på film! Alvin och gänget 3!
I morgon följer Anna Lidén med till stallet! Hon ska rida Taiger och jag ska rida Smegol och Wera ifall jag orkar! Mys!
Ska bli kul att rida med henne! Vet inte om vi rider i ridhuset eller ute! Får se! /Maja
Tror inte ni vet vem Anna är! Men på bilden under så är det hon som sitter i trädet!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards