ponniilove

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 januari 2013 22:40

tja!
Jag sitter med ett mysigt täcke hos Sophia och tittar på gossip girl.
Har suttit och pärlat på mina hörlurar.
Orkade faktiskt klart med hela och jag skörden mig lite på tummen... :(
Haha klumpig som jag är!
Hade världens mysigaste uteritt förut med Olivia!
Nu ska vi fortsätta titta på gossip girl så vi ses!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 januari 2013 21:59

Jag har ju spelat cup idag!
Vi gjorde allt de matcherna vi spela.. Vann, spela lika och förlora!
Vi har 4 st poäng! Vi vet inte om vi är vidare än... Får se i morgon!

Jag åkte till stallet efter skolan direkt, efter att jag och Sofie fått världens utskällning av läraren! Pga: vete fan!? Min mamma ska prata med henne då hon svor mot oss med! Aja man får ta det med en nypa salt!
Jag körde NH med Smegol i ridhuset och lät honom springa av sig! Direkt när jag släpper han så springer han och bockar stegrar och stutsar! Jag behöver ingen piska! Han springer i typ 15 min innan man kan få kontakt med han! Haha ^^

Jag kollade nyss på gladiatorerna! Det är typ mitt favorit program! Jag tycker själv att jag ser ut som en gladiator!
Ps! Sen när jag blir 18 så ska jag söka in! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 januari 2013 12:09

Älska fridaskolan ibland alltså!
/Sofie & Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 januari 2013 10:39

Hello my friends! 

Ville blogga igår kväll men jag kom hem från stallet vid 22 och då var det bara att äta och sedan slänga mig i sängen. 

Igår hann jag med att både träna två stycken handbollsträningar på rad och sedan rida. 

Skulle ha ridit i ridhuset efter som att klockan var typ 20, men det var träningar där så jag tog en kort sväng ute i snön - MYSIGT <3


Idag så ska jag försöka smita från skolan lite tidigare då bussen går kl 14 men vi slutar 10 över... 

Ska möta Olivia i stallet och vi ska rida ut! Efter ridningen så skulle jag va med sophia men hon är inte i skolan så jag vet inte, hon är kanske sjuk. 


NU ska jag sluta babla på om ointressanta saker så hejdå! 

/Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 januari 2013 10:32

Idag är det fredag och jag mår bra! Jag står här och dansar !
Hahhaha, ska ut till stallet och mocka eventuellt om jag hinner rida!
Sedan så ska jag spela cup idag, det ska bli kul! Men jag missar gladiatorerna! Vi ska kolla på film med klassen! <3
GRATTIS HANNA!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards