ponniilove

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

rubrik faan!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 januari 2012 14:20

Tja, vaknade vid halv 1 idag med... Inge bra att sova bort halva dagen känner jag!

Skypade j ui över 3 timmar igår så man var ju liiite trött.
Nu väntar bara jag och Maja på att min mamma ska ringa och hämta mig, för att åka till stallet.
Blir ingen ridning idag. Ska bara kolla till honom lite och de får ju en ny hästkompiiis idag! Han heter Smegól.
As fin! Men jao kommer nog bilder sen :* Jo juste efter stallet sen så drar jag dirrekt till våran handbolls kväll typ.
Vi ska väl käka tacos och ha allmänt kuul! Kommer nog bilder från det sen också!
Maja sitter här bredvid mig och smsar till brättehaga, hon ska nämligen hyra häst i ett halvår när hennes pappa har fått ett nytt jobb. Skiit kul för oss för då kan vi rida tillsammans! Ni ba jaha, men AS kuul för oss! <3
 
 
 
Ingen bild

Johanna

2 januari 2012 18:08

Hej..
Ska du Maja hyra (tintin) eller vem ska det vara, känner till brätte då min kompis rider där.
Eller blir det en stor häst?

sofie & Maja Löf & Larsson

2 januari 2012 22:06

Tack för din fråga! Jag skriver om tintin för att jag tävlar honom väldigt mycket och både jag & han tycker det är jätte kul. Jag ska hyra stor häst :) jag börjar bli lite lång för ponnisarna :( är 170 cm.

 
Ingen bild

Olivia

2 januari 2012 20:31

Står tiger på brättahaga?, Ska Maja ha stall plats där?

sofie & Maja Löf & Larsson

2 januari 2012 22:13

Nepp taiger står inte på brättehaga, Jag (Maja) ska kolla om det finns en ledig plats. Vet du hur mycket det kostar där?

 
Ingen bild

Olivia

2 januari 2012 20:32

En sak till, har Maja hittat en häst redan?

sofie & Maja Löf & Larsson

2 januari 2012 22:13

Japp. redan jag har letat i ett halv år :)

 
Ingen bild

Olivia

2 januari 2012 22:48

Min kusin har stallplats där kan fråga hon, fast hon är i norge nu, men hon kommer hem på söndag..
Är det säkert att du ska ha den hästen, eller har du bara hittat en?
Ä bara lite nyfiken?

sofie & Maja Löf & Larsson

2 januari 2012 23:55

Nej det är inte säkert :( men jag tror det :) tack du gör mig en jätte stor tjänst ! :) Vad heter du i efter namn ? Känner vi varandra ? :D

 
Ingen bild

Olivia

3 januari 2012 11:30

Tror inte det #
Johansson..
Men jag tror du känner Savannah och karin dom gick i min förra klass men jag byte nu i höstats.. :D

sofie & Maja Löf & Larsson

3 januari 2012 12:51

aaa det gör jag nog :) ! tack så mycket men när du vet svaret hur mycket det kostar kan du skriva direkt till mig då?? Som sagt är jätte tacksam för att du tar din tid ! :D

 
Ingen bild

Olivia

3 januari 2012 14:31

Jaa, det var inga större problem..
Hör av mig så fort jag prata med min kusin ;)

sofie & Maja Löf & Larsson

3 januari 2012 17:55

Tack tack så himla mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards