ponniilove

Alla inlägg den 6 april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2012 18:00

Ja, idag var jag på cup med 99:orna! Gick väl bra, 1-1 Första matchen 5-1 i andra matchen och 0-0 i sista matchen! Men i sista matchen så blåsted domaren när jag hade driblat fem personer och sedan skulle skjuta! Så blåste han av och sa att det var slut! jajja, det är bara att bita i hop! yess nu blir det snart mys med familjen! :D Kram Maja!


ps, tack alla P99 i VIF och WIK Förstödet i matcherna stort tack! :D    

 1 - Mina bästa vänner 

2 - En person som du saknar 

3 - Min facebook-bild som har flest likes 

4 - Mitt rum 

5 - Ett intresse 

6 - Dagens outfit 

7 - Min mobil 

8 - Vad jag vill göra innan jag dör 

9 - Det här får mig att gråta 

10 - Några saker som ni kanske inte visste om mig. 

11 - Länkningar på de bloggarna jag läser. 

12 - Det här är jag beroende av.  

13 - En person jag vill träffa just nu. 

14 - En gammal bild på mig sj

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Startad dirket!

 1 - Mina bästa vänner

Jag har många bra vänner men mina ALLRA närmaste är väl Maja och Julia <3

   

 

olika storlekar på bilderna men pallar inte ;)

/sofie

 

1. Jag får väldigt lätt typ "tårar i ögonen" eller vad man säger. 

Får det när jag är glad, ledsen, arg, nervös a typ då :) Men jag gråter inte ofta när jag skadar mig!

2. Jag kommer SNART växa ut Taiger and I hate it :(

3. Jag kan reta igång mig mer och mer ju mer jag tänker på det jag är sur över (inte NU asså!) eller stör mig på. Men typ om en radio laggar sönder... och den fortsätter så stör jag mig inte förräns jag lägger märke till det och då kan jag säga "men sluta lagga då va f*n, och då stör jag mig bara ännu mer på det. SVÅRT att förlklara men a ;)

4. Jag får ofta knäppanfall när jag är glad och när jag är med kompisar! Maja, jag och julia kan dampa sönder ibland ;)<3


5. Jag är lite skadad av mig!


 

 Ph; mamma (med iphone) - framhoppningen förra klubbhoppningen!

(extremt konstigt hopp men vi kom över iaf det kommer jag ihåg ;))

Kram sofie!

Det gick inte att kolla på E.T på datorn :( 

Filmtips?!? stort behov!

/sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2012 14:30

hej på er! nu ska jag kolla på film! c ya <3

erkänn att han är så ful så han blir söt? Han är liksom ful på ett sött sätt ;)

 /sofie

HeejsanSveejsan!!

Sitter här i min säng och är så SJUKT trött! 

Klubbhoppningen idag gick superduper bra! Han hoppade som en kung och var sten cool, min älskade lilla ponni<3

Felfria i både 70+80 :) Han var som vanligt ganska seg på framhoppningen men inne på banan hade han inte en sekund över till att ta det lugnt! Ah men nu ska jag nog äta och sedan ta och kolla på en film, eller 2 hehe ;)

I love u man!<3 Just nu vill jag bara ta vara på tiden som vi har kvar tillsammans, utnyttja varenda sekund med dig<3

kram sofie! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2012 07:43

halloj! just nu är jag skit trött!

Jag skulle inte bygga fram idag så jag behöver inte vara där vid 08.00. 

Idag ska det hoppas 70+80! Första ången på 80 men det ska nog gå bra! 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards