ponniilove

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Gladiatorerna!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 januari 2013 21:59

Jag har ju spelat cup idag!
Vi gjorde allt de matcherna vi spela.. Vann, spela lika och förlora!
Vi har 4 st poäng! Vi vet inte om vi är vidare än... Får se i morgon!

Jag åkte till stallet efter skolan direkt, efter att jag och Sofie fått världens utskällning av läraren! Pga: vete fan!? Min mamma ska prata med henne då hon svor mot oss med! Aja man får ta det med en nypa salt!
Jag körde NH med Smegol i ridhuset och lät honom springa av sig! Direkt när jag släpper han så springer han och bockar stegrar och stutsar! Jag behöver ingen piska! Han springer i typ 15 min innan man kan få kontakt med han! Haha ^^

Jag kollade nyss på gladiatorerna! Det är typ mitt favorit program! Jag tycker själv att jag ser ut som en gladiator!
Ps! Sen när jag blir 18 så ska jag söka in! :) //Maja

 
 
Oliviaa

Oliviaa

19 januari 2013 11:41

Stolt makeup-artist jaooo<33

http://www.ponnyskotarna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards