ponniilove

Alla inlägg under januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 januari 2013 18:00

1. Hatar att smörja in mina händer och fötter ;) 
2. Att sluta med Taiger känndes inte SÅ hemskt som jag trodde. Det är skönt att någon jag känner rider honom nu, hade varit jobbigt om det var någon liten bitch som började rida honom, haha! 
3.Jag är galen i serier som pll, oth, gossip girl och The OC! Om ni inte redan visste det ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 2: Tre sanningar om mig
Dag 3: Det här hade jag på mig idag
Dag 4: Min bästavän
Dag 5: Det här åt jag idag
Dag 6: Min favorit artist
Dag 7: Det här måste jag göra innan jag dör
Dag 8: Det här har jag i min väska
Dag 9: Det här saknar jag
Dag 10: Min favorit film
Dag 11: Det senaste jag köpte
Dag 12: Min telefon
Dag 13: Bloggar jag läser
Dag 14: Min favorit maträtt
Dag 15: Tidning jag läser
Dag 16: Min profilblid på fb
/S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 januari 2013 14:26

Hejhej, äntligen fredag! Mår mycket bättre nu, ni dåå? 

Har suttit med ansiktsmask. Och sedan smörjt in ansiktet, och händerna! 

- hatar att smörja in mina händer för det känns bläää men ibland måste man ju. 

Har fixat lite med en design på blogg.se och det var typ första gången och jag lyckades lägga in header, länkar på ett speciellt ställe, ändra bakgrund, göra så att det snöar osv! - ja, jag är stolt   


Fredags mys med mammi idag! 

Kram Sofie 

 

Erika sa nu att det finns avsnitt 15 och 16 av PLL nu!! :D *happyface*

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 januari 2013 13:15

Skippade träningen igår för jag mådde illa och lite senare på kvällen så sp**de jag två gånger. Uuääk!

Fick ju stanna hemma från skolan idag då så jag har typ inte gjort något. Mest sovit och mått illa. 

Har inte ätit riktig mat sen igår vid 3 men bara tanken på mat får mig att må illa. 

Jaja det är inge kul för er att höra det! ;) 

skit tråkigt inlägg javet! 

/S

   

truee shit broo! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 januari 2013 09:00

Idag är faktiskt okej att gå i skolan, då det är chill dag!<3

Jag och soffan skulle egentligen baka idag till stllet men hon ligger sjuk hemma, krya!


Ja, jag sitter och lyssnar på musik och slappar, tränar glosor till spanskan! 

I efter middag så ksk jag åker till stallet och rider Wera! Får se! Tror nog det! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 januari 2013 21:18

Jag red markarbete med Amanda idag! Gick väll hyfsat bra, hon var väldigt stark i galoppen!

Jag passade på att säga farväll till Nike då hon lämnar oss denna vecka eller nästa :,( 

Älskar verkligen den hästen! Kommer ihåg att hon var den första storhästen jag hoppa med, vi hoppa 90 cm första gången med lätthet... Känns otroligt jobbigt nu, alla hästar försviner nu, Sindy, Error och nu Nike... :´´( Tömde verkligen mina ficker med godis till henne! Kommer sakna dig min älskade     //Maja     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 januari 2013 19:00

Hej! Ska ju berätta om min dag idag och ja än så länge har det inte hänt så mkt.
Hade so, no och lite sånt i skolan. Maja och jag sprang för att hinna med bussen hem och dörren stängdes sprecis när jag kom emellan så jag fick bussdörren i huvudet men han öppnade igen. 
Men han sa att vi inte fick göra "så" för att det var farligt. Daa det var han som stängde dörren i huvudet på mig! 
Sen jag kom hem från skolan har jag bara ätit och kollat på oth. Ikväll har jag handbolls träning och kommer vara sjukt trött och flummig på den! ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 2: Tre sanningar om mig
Dag 3: Det här hade jag på mig idag
Dag 4: Min bästavän
Dag 5: Det här åt jag idag
Dag 6: Min favorit artist
Dag 7: Det här måste jag göra innan jag dör
Dag 8: Det här har jag i min väska
Dag 9: Det här saknar jag
Dag 10: Min favorit film
Dag 11: Det senaste jag köpte
Dag 12: Min telefon
Dag 13: Bloggar jag läser
Dag 14: Min favorit maträtt
Dag 15: Tidning jag läser
Dag 16: Min profilblid på fb
/Soffii

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 januari 2013 14:25

Hej! 

Just nu sitter jag och kollar på onetreehill och har precis beställt hem ett iphone skal! 

Visar bild när det kommer men det tar nog ett tag! 

Ska på träning ikväll så ska försöka sova lite innan för det blir ju inte så mycket sömn annars...

Har verkligen ingenting att skriva.. sry!

/Soffii!

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards