ponniilove

Alla inlägg under december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 19:13

hej hej sitter hema nu...

för att jag skulle tydligen inte med till stallet. jag gick in på våran blogg och såg att hon hade styckit :(

jag trode hon skulle ringa. Men imorgon ska jag rida :D ska bli jätte kul :) kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 19:02

Lite uttjatad bild för er som läste bloggen förut men aja! :D


Kraaam Sofiie! <3    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 17:29

Du är anledningen
Till att jag står kvar
Du är meningen i mitt liv
Den enda meningen jag har
Du är mitt syfte
Utan dig står allt stilla
Du är min själ
Du fyller mig med känslor
Du är mitt samvete
Du får mig att tänka rätt
Du är mitt hjärta
Och det är för dig det slår

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 16:52

idag har de som sagt varit slagsmål -_- vill inte skriva så mycket om de!


idag så kanske jag ska följa med sofie till sin sköt häst Taiger XD ska bli kul i så fall då ska jag säkerta tal lite kort med min system kamra :) <3 just nu sitter jag och bloggar och tittar på andras bloggar & så regigerar jag bilder från en övernattntnig vad tycker ni??    :)    


kram Maja <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 15:30

11:åringen Nellie Berntsson driver en av sveriges största hästbloggar. 

En ganska kaxig tjej som tror på sig själv. Jag tycker att det är väldigt annorlunda men nice att hon driver en så stor blogg.

Hon är ju trots allt bara 11 år. 1 år yngre än mig och Maja. 

På bloggen så bjuder Nellie på allt från hästar till sina tankar och mycket mer. 

Hennes 2 super söta b-ponnys som heter Bellman och Stella får man också följa. 

Både jag och Maja följer hennes blogg. Kolla du med! :D

 

Snygg tjej - Snyggblogg! + snygga ponnys också! :) (bildlänk) 



Nu skrev jag ju lite om vad jag tycker om Nellies blogg. Du kan om du vill komentera med din bloggadresss och så kanske någon av oss skriver lite om vad vi tycker om din blogg :D


Kram sofie !

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 14:55

Kul rubrik känner jag! Men seriöst ngn mer än jag som suuger på att komma på rubriker? :o

 Nu har jag en fråga till er! :

Två st hästtjejer bråkar om vem av dom favorit ponnyn tycker mest om. 

Vem tycker ponnyn mest om? :D


I omröstningen som vi har så är det 40 % som har röstat på utmaningar... 

Så ni som  vill skicka in utmaningar på detta inlägget så gör vi dom! :) 

Det kan vara tex. http://ponnybrudarna.se/2011/october/utmaning-1.html sånna här saker :)


Kram sofie <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 december 2011 10:43

Tjaa!

Kunde inte blogga igår för min dator var ju på skolan som jag sa och jag kom hem vid ca halv 10. 

Kollade på lussebandy med Maja, Julia och Carro! :D Vi hade skit kul <3 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 min senare...


Nu sitter jag och klass lila och har bild! 

As grym dag idag! :D 


Hörs sen alla <3


GÖTT!

(fast nu är det ca 102 ?)  


 en halvtimma senare......

Nu sitter jag och massa personer och väntar på slöjdlärarna. 

Ska göra klart julklappen till mamma idag :)


Tjaa då<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards