ponniilove

Alla inlägg under december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 december 2011 17:16

Tjoho alla läsare idag har jag varit på överby !

upptagna mycket :)


  


kram   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 december 2011 17:08



Våran utmanig :) kom med enufler utmanigar :) ! <3

 

 
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 december 2011 20:36

Just nu är de här tröjorna mina favvos!

 

Bjuder!

 

Ingen bra bild på tröjan men skit samma


Kram/

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 december 2011 20:24

Tja, idag har jag och mamma varit i trollhättan och överby och handlat lite julklappar och annat. 

Spänningen stiger inför lördag och alla julklappar! Vad har du önskar dig i julklapp? Ni får veta på lördag vad jag får/fick i julklapp.

Jo jag red ju Taiger idag också, red i ridhuset iaf. Barbacka blev det och så rider ja ut imorgon om det var intressant att veta... xd  


Jo den där "tävlingen" som jag hade för några dagar sedan, om vad Taiger är för ras vann Savannah L !

Savannah har en blogg tillsammans med tre andra kompisar och dom skriver om vardag och hästar. 

Riktigt fina bilder har dom också :)

Hon kommer på Lördag hit till vgb från sthlm! Saknar diig<3

 

Savannah och jag förra gången hon var här! :)

kram /

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 december 2011 10:47

Nu drar Frida min syster till överby, ida och linus är på fritids mamma och pappa jobbar och lisa är i skolan. GÖTTT

jajaja jag kanske ska va med sofie men när jag ringer så får jag inget svar :( så kanske ska vara med någon annan då :) 

Kram maja :)


lånar bilden från sofie, den blev så snyggt redigerad tycker jag :)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 december 2011 10:16

Hej! 

Har lite bråttom nu för jag ska åka till trollhättan (stav - minnes förlust) och köpa lite julklappar till min kusin och andra. 

Sen åker jag och rider ut på Taiger. Jag hoppas att Maja kan ladda över några bilder från hoppningen i tisdags! 

Nu måste jag dra byebye <3




Kram 










 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 december 2011 09:49

bläää är jätte tröt nu :) så jag ligger i mn säng när jag gör detta inlägg medans julia är typ i dalarn, saknar henne redan <3 idag kanske jag och sofie ska vara :) då ska vå nog hita på nått kul till boggen :) Hej svevs så länge <3 kram Maja <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards