ponniilove

Alla inlägg under december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 december 2011 08:19

Heje !

Nu sitter jag i skolan med Julia. 

Jag är skiiiiiiit trött! Så detta blir lite flumm...

Blir nog inte så mycket bloggning idag för jag ska nog lämna min dator i skolan för vi ska åka skridskor i slutet på dan. 

Men bloggar nog lite från datorn hemma sen!

Lalalala vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men ja..

Men jag bjuder på en liten bild mig och Julia :D

 

Kram sofie <3


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2011 19:29

Heej :)

Maja har ju redan berättat om julshowen. 

På brätte hade vi mkt att göra. Så jag hann inte rida idag.. :/ saknar redan Taiger gubben!

På gymkanan idag så vann vi (cavaletti) mot ridlärarna! Förlåt dom var inte tomtat de var soppåsar. 

Hhaha vi vann varsin morot med rött band runt :D Den ligger nu i hallen och väntar på Taiger<3

Nu taggar vi beck här i hemmet! 

 

Taiger :*


Kram sofie <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2011 19:06

Tjohhhoo ! Alla läsare. Idag har det varit bästa julsowen på länge ! De vi kan förbättra nästa år är att vi är mer snabbare att bygga fram + att paus numrerna ska vara lite längre så slipper folk stå & vänta på att vi bygger fram, Hahha på duell hoppnigen var de svin kul ! Hahah jätte snygg avsittnig av Johanna i en vass kurva. väldigt många hästar blev galna och började stegra och sånt. Men vinnaren i duell hoppnigen var Ida & Nemo dom är skit bra! Evelina & Torsten vann bästa utkläddnad :) Vi hade ett lucia tåg i början på hela showen jag & Sofie var tomtar och våran vän Frida var stjärngåsse med tomte skägg :D hahahah!


Kram Maja


ps kanske kommer det upp bilder från julsowen :D   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2011 16:30

Hooouj! 

Nu är vi troligen på brättes julshow! Och har det kul men stressigt!

Mycket som ska göras :) Vi har varit här sen 10.30 i förmiddags. Så jag(sofie) hann inte med att rida idag :(

Så Taiger får vila! Nu är det nog snart dags för gymkana! Cavaletti (ungdomssektionen) = sommar klädda...

mot Ridlärarna = tomtar :) 


bildlänk :)

lägg märke till ekipaget i km privatponny ! :D

Kram ponniitjejerna! <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2011 10:43

Tjaaa! 

Nu sitter vi hemma hos Maja och ska åka typ nuu :) Ska åka till stallet. 

Vi ska ju fixa iordnng anläggningen innan julshowen! 

Kort inlägg nu för vi åker typ nu! Kommer tidsinställt sen <3

puss /ponniitjejerna<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 21:55

Tjöö bräää! (normalt, vet) 

Har bakat massa med mamii nu! Lussebullar och massa typ bananmuffins :D 

gotti gott gott! Vi har lyssnat på julmusik också... min hjärna är död nu... hhaha 



Hejja Barcelona!!!!<3


kraaam/ trött cheey   :*

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 december 2011 20:39

Tjoho alla läsare idag så har jag varit på lucia tränig för imorgon jäller det !

det gick ganska bra ! jag ska vara tomte med Sofie min lilla syra Ida ska vara pepparkaka & Linus ska vara tomte med :)

VAR?: BRÄTTE RIDSKOLA

NÄR?: KL 16:00

Många får komma :) !! 

Jaja nu sitter jag ocg bloggar och med syskonen, vi ska se matchen som spelas i kväll kl 22:00 madrid-barca ! vem hejar du på? jag & Ida hejar på barca, Linus & Frida hejar på madrid så det blir spänade!!!


hahah vill bara att ni trycker på denna länk han är så rolig & skön hahah ! <3 

http://www.youtube.com/watch?v=SSWcPkobFnk Kram Maja    

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards