ponniilove

Alla inlägg under januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 januari 2013 12:55

Vi vaknade kl 10 ungefär och sen gick vi ut och mockade 6 boxar var.
Unghästarnas boxar är as jobbiga!
Sista paret fulla skottkärror (stav) fick vi gå ut i skogen och tömma för kontainern var full -.-
Kändes som om vi var ute på promenad med våra skottkärror hah!
Nu ska vi dra till donken och käka lunch. Sen tillbaka och rida!
/ S & M

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 januari 2013 23:17


/ Sofie & Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 januari 2013 19:32

Är på väg hem nu och det är typ 20 min kvar.
Då blir det stallet och rida Funny sedan mysa i omklädningsrummet.
Som ni nu vi det här laget så har ni nog märkt att vi inte är så normala ;)
Haha jag ligger på golvet i bussen!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 januari 2013 14:10

Nu tittar jag på tv! Slalom! Väntar på att det ska bli kraft provet och se Helmer åka!
Sedan i kväll så ska jag och soffan sova i stallet!
Ps dom gick till semifinal som dom spelar 14:50n lycka till! Jag ska rida Wera idag med! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 januari 2013 12:24

Ska spela semifinal i a slutspelet om en stund.
Kommer typ sämst delad 3a!
Ikväll sen så blir det en till natt på luftmadrass, jag och Maja ska nämligen sova i stallet!
Olivia är sjuk så hon kunde inte vara med...
Hörs sen! /Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 januari 2013 10:00

         

- Frida, om du vill använda någon av bilderna så får du skriva att det är jag som har tagit dom och länka bloggen :)

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 januari 2013 07:30

Bättre sent än aldrig eller vad säge man? 

- Jag har som mål att starta en klubbhoppning på Funny innan året är slut. 

Antingen blir det mer eller mindre :) 

- Plugga på i skolan, inte göra minsta möjliga utan utmana mig lite mer. 

- Inte köpa massa onödiga saker. 

- inget skitsnack, blää

- sluta små ljuga för mina föräldrar...

Typ dom som jag kommer på men kommer säkert komma på fler... 

Kram Sofie 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 januari 2013 21:45

Jag och Soffan pratade väldigt mycket om detta i stallet!

Mina nyårs luften är...

*Sluta små äta för mycket!

*Spara skiten ur mig till horse show!

*Komma ut på min första tävling med Smégol!

*få minst 3 A i skolan i betyg!

*Vara singel året ut! 


Egentligen! Det är ju folk som är desperata att hitta pojkvän! Jag menar det brukar inte vara så att förhålladet håller tills man är 20! ;) men det kan väll vara mysigt att ha en pojkvän en då! Som man kan gå på bio med, gå på picnik osv! //Maja    

Ovido - Quiz & Flashcards