ponniilove

Alla inlägg under januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 14:15

Handbolls träning avklarad! 

Har packat och väntar på maten. Vid 5 så ska jag va vid idrottshuset för att åka på cup!

När jag kommer hem på söndag så kanske jag och Maja ska sova i stallet. Om vi gör det så ska vi rida Wera och Taiger. 

Kul att Anna ska rida min lilla Tagg, hon kommer säkert rida honom jätte bra! :)


Asså är det bara jag som tycker det är onödigt med dom här "skriv en siffra i chatten så beskriver jag dig osv"? Den som det är skrivet om är ju ändå typ den enda som gillar statusen då ser man ju vem det är ändå!  

Mobilbloggar senare //Sofie 

<3



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 januari 2013 13:13

Ida min syster är sjuks så vi titta nyss på film! Alvin och gänget 3!
I morgon följer Anna Lidén med till stallet! Hon ska rida Taiger och jag ska rida Smegol och Wera ifall jag orkar! Mys!
Ska bli kul att rida med henne! Vet inte om vi rider i ridhuset eller ute! Får se! /Maja
Tror inte ni vet vem Anna är! Men på bilden under så är det hon som sitter i trädet!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2013 21:20

Kan ju börja med att min dag var bra! Sverige är i final i JMV (Junior hockey VM!) Dom ska spela på lördag!


Sen så har jag ju bakat lite! 


Och nu spyde min syra för tredje gången sen kl 6! :o Linus min bror har nog smittat henne!


I morgon kommer Smegol hem! han skulle egentigen kommit idag men jag vet inte varför han inte kom! jaja! jag står nog ut! jag ska ha han på lördag! Godnatt! //Maja

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2013 20:19

Hej! 

Nu är det en väldigt trött tjej som sitter i soffan och kollar på handboll. 

Har haft två stycken handbolls träningar idag. På den sista möte vi dam veteranerna (bla. min mamma). Vi vann med typ 23 - 15! Imorgon åker vi på cuup, bästa lageet <3

Men ni behöver inte oroa er för uppdatering för jag har gjort minst 2 tidsinställda till varje dag och sen kommer jag mobilblogga och Maja kommer ju också blogga! 


bloggar nog inte mer för idag så jag säger godnatt! 

Kram Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2013 19:37

           


kommer mer bilder från km imorgon och i helgen! 

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2013 18:56

Är trött så jag bakar Majas cocos kaka! Lika god som vanligt! Familjens favorit!
Kanske ni vill ha ett recept? :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2013 14:57


/Sofie & Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 januari 2013 14:07

Min bror Adam kom men i P 19 landslaget! Dom är ett år äldre än honom och det var tre stycken från IFK som kom med.
De är 16 stycken i Sverige som kom med och dom ska spela EM nu i januari!
Stolt syrra här! ;)
/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards