ponniilove

Alla inlägg under december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 15:32

Idag så vakna jag av att mamma skriker kl 10 "VI SAK HA GÄSTER HÄR OM EN HALV TIMMA" 

Då fick jag sprat i bene och skynda mig att ta på mig kläder osv. Sen var dom här vi åt lite ficka och så. 

Sen så städade vi inför nyår, då Ottosson och Ovalandre ska vara här :) det gick trökt att städa men sen så var man klar. :) Nu vet jag inte vad jag ska gör :/ Men vill också säga grattis till sofie för hennes nya kamra :) imorgon blir det tidigt upp ur sängen för då ska jag titta på P12 Vargön & Vänersborg IF! Hejar på er båda :) Lycka till :) Kram Maja <33   


(Bjuder på bild!!)

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 13:08

Tjaloj! 

Ligger i min säng och vänar på att kameran ska ladda klart!! Äntligen så har jag den i mitt knä! :*

Det blev en canon EOS 1100 d. Kommer bli mycket mer bilder på bloggen nu, dessutom myycket bättre! 

Idag så har jag varit på handbollsträning i 2 timmar, seegt! När pappa kom och hämta mig efter så sa han att vi nog inte skulle hinna kolla på kamera idag, jag blev lite arg för vi hade ju skutit upp det i flera dagar. 

När vi kommer hem så säger pappa att jag ska hjälpa till att bära, när jag kollar i påsen sån ser jag en kartong med en kamera på! ÄLSKAR DIG PAPPA! + alla andra som har gett mig pengar ;)

kommer bilder i kväll eller i morgon ;)


Glada kramisar/ sofiie! 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 09:44

Idag ska jag städa och så kommer mammas kompisar hit. sen hoppas jag att jag kan va med en kompis :)

Längtar tillbaka till sommaren och ridlägret!  Kram   



    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 december 2011 20:56

Jaouu, tror ni jag har brist på rubriker eller? ;) Svar Ja!

Lite tillfällig header och sånt men ja hur är livet annars? Jo rätt bra tror ja ;)

Ja nu ska jag nog inte skriva mer då kommer detta spåra ur, har så sjukt tråkkiiiiiiiiiigt!!

Oseriös jag är, nu får jag sluta°  Tjaobella! (fråga mig inte) 

   

BJUDER stort! And svart-vitt in my <3 haha ;D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 december 2011 19:24

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit på bio med Savannah, Alvin och gänget 3 blev det, hahaha yeah! Skitmysig i alla fall!

Sen drog jag till A-hallen och kollade på Maja när  hon spelade NSP-cupen (fotboll). 

Just nu sitter vi i alla fall i soffan och myser med täcke. Inget bra på tv:n tyvärr.. Skit samma!

Det har varit väldigt dålig uppdatering från bådas sida, men så blir det runt juletider.

Bjuder på en bild på Savannahs söta hund Rocky! 


Söt men lite efterbliven vovve ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 december 2011 08:45

Har inte sovit en blund för har varit sur hela natten för idag skulle jag ha ridit tintin på ridskolan men jag har en fotbolls  cup idag så var tvyngen att av boka :( Jajja Julia kommer dit och hejar på oss det känns bra! :) 

just nu så bloggar jag i soffan :)

Kram         

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 december 2011 20:28

Heej! 

Sitte i en soffa med en go filt, Savannah och en film ! :D

Har ridit idag, vi hade honom lite lös och red barbacka med grimma och tyglar. Det gick skit bra! 

Också vare as kul :D Fatta häftigt ändå att man kan rida och hoppa utan att ha kontakt med hästens mun!

Taiger är bäst!<3

Skit bild men aja jag orkar inte   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards