ponniilove

Alla inlägg under december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 december 2011 00:17





Kram       

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 december 2011 21:27

Helo! Nu ligger jag i min säng och döör av trötthet snart xd 

Men Julia håller mig vaken genom skype. När vi har skypat klart så ska jag titta klar på ponnyakuten avsnittet!

Imorgon blir det nog att kolla på systemkamera med pappa, rida med Savannah och sen blir det nog att sova över med henne också! Så vi får se hur uppdateringen blir... :/ 

 

så där lagom "fin" 

Kram/

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 december 2011 13:09

Hej & god morgon alla ! <3 nu väntar jag på farmor        



Kram       

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 december 2011 12:50

Ja, vi/jag har ju inte bloggat så mycket men det var/är jul så man är ju mycket med familjen och släkten så det finns ingen tid över...  Men igår så kom Savannah hem till mig och så kom mamma och hämtade oss för att åka ut till stallet och red. 

Han gick fint, även i galoppen oxå igår! :D Tyra red lite också. Taiger fick sina julklappar igår och det var nya bettskivor (trorjag att det heter?), nytt ludd till hans pullarnosgrima och hästgodis med äpple smak. Han var superduper söt med det nya luddet!<3  Nu ska jag käka och sen blir det bandy i lidköping (trorja) xd 

Hörs ikväll! :) En sak till!, Jag taggar nyår för då ska Julia vara hos mig!! Maja kunde inte :(

<333

 

älskardigkillen!<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 december 2011 21:27

Förlåt för värdens dåligaste uppdatering i dag :( Men jag har haft så fullt upp :)     Imorses så fyllde brohan år (GRATTIS) Och sen åkte vi på melandags rean sen kom vi hem och då åkte vi utt till haleberg och sprang lite 2,5 kilometer tog de lite lungt :) Sen var det familje kväll så vi tittade på bilar 2 :) jätte bra film med mycket humår :)!  Just nu utanför så är det klass 2 varnig!!!! Det blåser jätte mycket och det menar jagggg!! <3  

JULIA KOM HEM NUUUU!!!! <3333333333



     Kram   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2011 19:16

Gött! Massa goa presenter :) Ni får se bilder typ imrgon. 

Och så ser man att det ligger ett paket under granen som det står ".. önskar Maja" Så har hon varit här och lämnat det idag!! Go kompis man har asså älskardig<3

Jo iaf jag fick ridbyxor, Mascara x2 + borttagnings servetter, jeans, grej till Taigers pullargrima, 2 500 kr <3, Parfym från Majsan! och lite mer!  Fick ju pengar så nu på mellandags rean blir det att åka och kolla på system kamera! iiiiii!! <3 I LOVE IT! :* 

sorry dålig update idag oxå men har haft fullt upp! Ridit med kusse och Matilda på förmiddagen, vi red barbacka med lite julsaker på hästarna! Och efter det så var det bara att snabbt in i duschen och sen ut till pappa. 

Nu ska jag vara lite social med folket här! <3 

Kram/

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 december 2011 19:28

Förlåt för dålig update idag men jag har varken hunnit elr orkat blogga idag. 

Massa fix hemma och allmänt seg idag. 

Sitter och kollar på uppesittarkvälls bingo elr vad det heter. 

Jag är sjuukt taggad att få veta vad jag ska få i julklapp! Men vem är inte det?

Ah hoppas iaf att jag är på bättre blogg humör imorgon! 

Taiger hälsar god jul! ;)<3

Kram/

   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards