ponniilove

Alla inlägg under december 2011

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 december 2011 18:00

Heej :) 

Titanic är det på tv nu då, snarr slut men men. 

Har tröök! Imorogn kommer Julia hit på kvällen och firar ny år, jag hoppas att hon kommer så tidigt hon kan. 

En annan kompis som heter Lisa kanske kommer också.  Lär ta massa kort så ni får se på då :)

Pallante vrida;)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 december 2011 17:19

Har aldrig haft så här roligt med mina kompisar ! alla ivargön & Vänersborg sat med mig & Julia va prata asa mycket det var ski skit kul !!! En dag jag aldrig glömer! hahah läs längre ner så står det lite mer :)  

FILIP :)

  '

Ludvig som gör sig redo för att bli fotad ;)

 

En Gald petter som gjorde mål i dom sista sekunderna så att dom gick vidare ! :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 december 2011 16:33

Dag 1 - En nytagen bild och 10 faktapunkter om dig.

Dag 2 - Vad som finns i min väska
Dag 3 - Det här saknar jag
Dag 4 - Det här stör jag mig på
Dag 5 - Mitt rum
Dag 6 - Ett minne
Dag 7 - Något som gör mig glad
 
Igga face igen men erkänn gulligt att det står Taiger Boy<3
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 december 2011 16:19










   Hej har nyss varit på NSP CUP! asa grym!  Det var skit skoj jag hejade på VIF & WIK, båda WIK lagen gick viddare :D Men ingen utav VIFS :( Men vargön spela skiten ur alla fast att dom åkte ut ingen hade mer vilja en dom ! Imellan matcherna så satte sih hela vargön laget med oss och vi prata jätte mycket skit kul! Och några utav Vifs men som ludvig vi snackade gamla minen :) jätte roligt :) haha när Filip skulle spela match så bede han mig hålla vakt över han cola (Dumt val)  haha :) drak lite. men han märkte inget :)! Skriver nog mer i kväll ! & Gott nytt år! 


hahah en bild på cupen ! Johannes torn! han ser ut som han har skit kul hahah :)  Komer kanske mer bilder i kväll :)<3    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 december 2011 13:43

Tja, kom nyss ut ur en väldigt varm och go dusch. I morse så vaknade jag hos Maja, vi skulle kolla på nsp cup i A-hallen. 

Jag stannade tills ca kvart i 10, för jag skulle och rida. Taiger var väliigt över pigg idag!! Vi red ut och han var bäst! 

Kan inte säga så mycke mer om det. Jo han gick jätte fint :)


Snart så ska vi få gäster i hit, elle a om typ någon minut... 

Vi hörs senre du! 

 


Så sjukt sööt!

    


  Körde röd outfit ida :)

    

Igga minien ;)

Finns massa mer bilder om någon vill se :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 19:42

Briiist på rubriker -.-  Ajah, sitter med Maja i hennes säng. Sanbba svängar här! Nyss så satt vi och skypade och nu är jag här :) 

något senare 

Julia är här nu, vi funderar på att ta en promenad och ta kort. Har nu laddat över lite bilder... som kommer senare för det går inte nu! -.-


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 december 2011 17:50

Hejsan, kameran är toppen! I LOVE IT <3 Har tagit ett par kort nu hehe ;)

Kollade på harry potter 7 del 2 förut med broor, grymt bra filmer asså. Och sjukt bra gjorda!

För er som inte har sett den (tror de flästa har sett den men ah) rekomenderas den starkt!

Juste jag skypar med bästa Maja och Julia.         Imorgon så ska jag rida ut på lille Taiger, så man får hoppas på bättre väder... Inte jätte nysigt att rida ut i världens blåst. Tar nog med kameran så då får ni lite häst bilder! 

Nu ska jag vara social på skype igen! Bye

   

"Lite" failade photo booth bilder bjuder jag på

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards